حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن بیان جایگاه رفیع شهید و شهادت در دین مبین اسلام از حضور باشکوه مردم و بسیجیان در راهیان نور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۱۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن بیان جایگاه رفیع شهید و شهادت در دین مبین اسلام از حضور باشکوه و انبوه مردم و بسیجیان  تقدیر و تشکر کرد. 
حجت الاسلام گواهی پیرامون جایگاه شهید در دین اسلام گفت: شهادت و از خود گذشتگی تا پای جان جزو بالاترین ارزشهاست و همانطور که مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند: زمان، همه چیز به جز خون شهید را کهنه مى ‏کند لذا ما هر چه در این مملکت داریم به برکت از خود گذشتگی و جانفشانی های رزمندگان دوران جنگ تحمیلی بوده است.
وی در ادامه افزود: بنابر آموزه‌های دین مبین اسلام، هر قطره‌ از خون شهید که بر زمین می‌چکد، در نزد خداوند متعال مقام و رتبه ای والا و بی نظیر دارد و همین جایگاه و شان رفیع است که موجب شده شهید به الگویی بی‌بدیل برای جامعه اسلامی تبدیل شود از این رو، مفهوم شهادت جزو مقدس ترینِ مفاهیم است که زیباترین و بالا‌ترین جلوه و مصداق آن را در حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفای ایشان می بینیم. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ، ضمن اشاره به رسالت مهم مسئولین جامعه اسلامی مبنی بر بازگو کردن آرمان های رزمندگان و شهیدان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، اهداف شهیدان را برشمرد و افزود: استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و جور از شاخصه های مهم شهیدان بود.
وی تصریح کرد : از دیگر شاخصه های مهم شهیدان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی دفاع از حریم ولایت فقیه تا سر حد فدا کردن جان شان بود. این موضوع باید برای ما درس عبرتی باشد که ما هم در این راه تا می توانیم تلاش کنیم و ضمن اعلام برائت از دشمنان رهبری و دشمنان انقلاب اسلامی، این هدیه گرانبهای شهیدان انقلاب را به نسل جوان مملکت انتقال دهیم.
ارسال نظرات