خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ضعف مدیریت اقتصادی کشور/خام فروشی مواد معدنی و تعطیلی 60درصدی کارخانه ها، عوامل بیکاری

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خام فروشی مواد معدنی گفت: باید چه در محصولات معدنی وکشاورزی صنایع تبدیلی و صادرات داشته باشیم که اگر به این امر توجه شود بیکاری وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۰۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علی رضا عبادی صبح امروز در جلسه حلقه های صالحین در جمع مدیران کل ادارات و نهادهای استان با تبریک ماه رجب اظهارداشت: درقرآن همواره ایمان باعمل صالح ذکر می شود و عمل صالح؛ عملی است که باید هدفمند باشد و دیگر اینکه در فرمولی قرار بگیرد که منتج به نتیجه و هدف باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرکاری که قصد غربت درآن باشد خالصانه است و اگر وهر لحظه آن خارج از عبادت باشد غصبی است.

عبادی با اشاره به اینکه آنهایی در اجرای عدل موفق خواهند شد که در مقابل ظلم موفق باشند، افزود: امروز ممکن است عمل صالح با فردا متفادت باشد گاهی ممکن است این عمل در عرصه های مختلف متفاوت باشد گاهی عمل صالح در عبادت خداست وگاهی عمل صالح در شرایط و عرصه ها متفاوت است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای(حفظه الله) گفت: زمانی ایشان چندین سال است بر اقتصاد داخلی کشور تاکید دارند اما گوش شنوا برای اطاعت از سخنان ایشان نیست واگر امر به فعل بود همان شخصی هم که به دنبال دنیا است باید از فرمایشات ولایت اطاعت می کرد.

وی با بیان اینکه ما پیرو عمل صالح نیستیم، گفت: ما به جای توجه به توان داخلی و اینکه سرمایه گذاری ها زیاد شود فرش قرمز برای دشمن پهن می کنیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی امام خامنه ای(حفظه الله)درسال گذشته گفتند اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل یعنی عمل نبوده است که ایشان این شعار را مطرح کردند، عنوان کرد: کشوری مثل ایران از منابع و معادن زیادی برخوردار است و مردم ما از استعداد خوبی برخوردار هستند ولی مدیریت مناسب نداریم که این مدیریت داشته ها را به باد می دهد.

عبادی با بیان اینکه مدیریت سرنوشت یک کشور را دچار تغییر می کند و کشورهای نادار را دارا می کند، افزود: امام خامنه ای (حفظه الله) امسال هم اقتصاد مقاومتی نام گذاری کرده اند که باید به این شعار ها توجه خاصی شود.

وی بابیان اینکه درکشور مثل ایران نباید مسائل اسراف، تبذیر، اختلاس، دزدی و بیکاری باشد، گفت: توزیع عادلانه در کشور وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خام فروشی مواد معدنی گفت: باید چه در محصولات معدنی وکشاورزی صنایع تبدیلی و صادرات داشته باشیم که اگر به این امر توجه شود بیکاری وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید براینکه وقتی دشمن در مقابل ما خضوع دارد که ما قوی باشیم، گفت: از دشمن چیزی نمی توان توقع داشت باید برای تولید و اشتغال چاره اندیشید.

عبادی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد کارخانه ها تعطیل شده است، گفت: باید به جوانان تحصیل کرده توجه کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اختیارات را از بیگانه گرفته و به ما داده است، افزود: شما که در مجموعه صالحین هستید باید منویات امام خامنه ای(حفظه الله) را به دیگران برسانید و مراقب باشید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آنچه در گرو عمل و اندیشه ما می باشد آبروی اهل بیت (ع) است و به اسم آنها و قرآن نباید اسلام وقرآن را بد معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها