مظفری
حجت الاسلام سیاوشی مدیر تعلیم و تربیت بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد
مدیر تعلیم و تربیت بسیج اصناف کشور:در این دوره اساتید فقه بازار علاوه بر مباحث فقهی قوانین بانکداری را هم فرا گرفتند.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۹۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام سیاوشی مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو بیان کرد: اولین دوره اساتید فقه بازار کشور از 23 تا 26 اسفند سال گذشته در موسسه طیبات استان قم برگزار گردید.

حجت الاسلام سیاوشی با بیان اینکه با حضور در این دوره در جریان نحوه برگزاری قرار گرفتیم افزود: با همفکری و تبادل نظر اساتید در دوره های آینده مطالب مفید تری ارائه خواهد شد.

مدیر تعلیم و تربیت بسیج اصناف کشور افزود: در این دوره ها که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار گردید، اساتید فقه بازار علاوه بر مباحث فقه عمومی بازار با قوانین بانکداری و قوانین نظام صنفی آشنایی بیشتری پیدا کردند.

وی گفت: این اساتید بعد از تعلیم در حوزه های بسیج اصناف استان خود دوره های فقه بازار برای کسبه هایی که به دنبال تمدید و یا گرفتن جواز کسب هستند برگزار می کنند.

حجت الاسلام سیاوشی در پایان به تشریح چند مورد از برنامه های سال 96 تعلیم و تربیت سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور از جمله برگزاری دوره اساتید فقه بازار در سال 96 و برگزاری همایش ائمه جماعات بازار های مرکزی سراسر کشور پرداختند.

ارسال نظرات