خبرهای داغ:
رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر از ثبت نام داوطلبین شرکت در مراسم معنوی اعتکاف امسال خبر داد و گفت: این مراسم در ۱۲ مسجد این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۵۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

رحمان گلی با بیان این که این مراسم در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه مبارک رجب برگزار می شود، از آغاز ثبت نام معتکفین خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی می توانند تا پیش از آغاز مراسم، به وبگاه etekafesf.ir و یا دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف برادران در مسجد جامع فریدونشهر، مسجد سید وحدت آباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برف انبار، مسجد حضرت ولی عصر(عج) روستای خویگان و مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای نهضت آباد برگزار می شود.

رابط ستاد اعتکاف شهرستان فریدونشهر افزود: اعتکاف خواهران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) فریدونشهر، مسجد سید وحدت آباد، مسجد محمد رسول الله(ص) و مسجد حضرت زهرا(س) برف انبار، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای نهضت آباد ، مسجد چهارده معصوم روستای سیبک و مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای دهسور سفلی برگزار خواهد شد.

مراسم معنوی اعتکاف، توقّف سه روز یا بیشتر در مسجد به قصد قربت و با رعایت شرایط مخصوص بوده که معمولا در ایام البیض یعنی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم رجب و یا ده روز آخر ماه رمضان برگزار می شود.
ارسال نظرات