حجت الاسلام محمد رستمی گفت: انتخابات حماسه عظیم یک کشور است و حضور مردم در این امتحان بزرگ قبولیت این نظام است.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۹۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در نشست روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج شهداء بله سور والند و در روستای بله سور سفلی برگزار شد، با تبریک سال نو به دغدغه فکری حضرت آقا اشاره کرد و افزود: فراهم‌سازی زمینه‌ها و بسترهای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال » و تأکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه، موضوعی است که بایستی تمرکز و جهت‌گیری مردم، دولت و نیروهای مسلح را به خود معطوف سازد.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: نام گذاری چندین سال به اقتصاد مقاومتی بدین معنی است که اقتصادمقاومتی متعلق به یک و یاچند سال نیست بلکه برنامه ای منسجم و درعین حال گام به گام است که باید دولت وملت باهمدلی و همزبانی آنرابه منصه ظهوربرسانند.

ویبا اشاره به انتخابات آتی تصریح کرد: انتخابات در هر کشوری یک رفراندوم و رخداد بزرگ محسوب می شود و به دلیل حساسیت شدید حضور یکپارچه و حماسه مردمی دلیل قبولیت دولت و حاکمیت است.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: در حقیقت انتخابات را یک نماد ارتباط و همبستگی مردم با نظام، وحدت، عزم و هوشمندی ملی در ادامه راه امام(ره) و شهیدان گرانقدر و آرمان‌های انقلاب و نیزدرک بالای آنان از وضعیت انقلاب در حوزه داخلی و بین‌المللی است.

این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه هر فرد مومن و ولایی اجرای وظیفه ذاتی است تا بار دیگرجلوه‌ای ماندگار و درس‌آموز مردم سالاری خود را به رخ دشمنان از خدا بی خبر بکشند.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خویش بر ضرورت افزایش وحدت، بصیرت، همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در بدنه و خانواده سپاه و بسیج تاکید کرد و گفت: سپاه و بسیج باچشم، دل و گوش به فرمان رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، همچنین ولایت را رکن اصلی جامعه عنوان و افزود: عدم تفرقه و اختلاف در جامعه و نیز برقراری امنیت در کشورتنها با نعمت ولایت میسر می گردد.

ارسال نظرات