خبرهای داغ:

جلسه چهره به چهره روحانيون اهل تسنن با فرمانده سپاه خوي برگزار شد

به منظور برقراري امنيت پايدار مردمي، جلسه چهره به چهره فرمانده سپاه شهرستان خوي با ماموستاهاي حوزه استحفاظي و با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه و مسئول حفاظت اطلاعات و به همت معانت فرهنگي اجتماعي اين سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۹۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين جلسه صميمي فرمانده سپاه خوي طي سخناني افزود: امنيت همواره يكي از لوازم مهم شكل گيري زندگي فردي و اجتماعي در حيات بشري بوده و هست و حيات فردي و اجتماعي انسان همواره در سايه وجود حدودي از امنيت ممكن است.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي در ادامه وحدت طايفه ها و قوميت هاي مختلف ذر ايران اسلامي را از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و خاطر نشان كرد: در مرزهاي كشور امنيت و پايدار مزرهاي كشورمان از ثمره وحدت است كه شكل گرفته است.

وي در ادامه تاكيد داشت: امروز ملت مسلمان ايران دست در دست هم ودر سايه ولايت و با اتحاد يكدلي به ساختن ايران اسلامي و مقتدر قدرت اول منطقه و انشالله در آينده نه چندان دور قدرت بزرگ جهان خواهد بود.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در ادامه اين جلسه افزود: جهان استکبار با تمسک به ابزار تفرقه‌ افکنی در لایه‌های مختلف مذهبی و قومی، ملت‌ ها را درگیر مسائل کوچک و اختلافات جزئی ‌کند و با شیطنت و خباثت تمام با داعیه اصلاح سعی می‌ کند در جوامع اسلامی نفوذ و به صورت پشت پرده یا بعضا آشکار حکومت‌ های وابسته و بی ‌پشتوانه را تحت سیطره خود قرار داده است.

حجت السلام محمد رستمي گفت: استکبار جهانی بدنبال شعله ور ساختن تعصبات در حالیکه در کشورهای اطراف ما مسلمانان با توطئه مستکبران به جان هم افتاده و کشتار و خونریزی به راه انداخته اند مردم شیعه و سنی در شهرستان خوي ندای وحدت، انسجام و آشتی و صلح طلبی سر می دهند و همواره ثابت کرده اند در لوای نظام جمهوری اسلامی هیچ اختلاف و تفرقه ای میان پیروان این دو مذهب اسلامی در این خطه از کشورمان وجود ندارد.

اين مقام مسئول با دعوت از عموم مردم به وحدت اظهار داشت: اگر اختلافات موجود در بين مردم از حد معمول فراتر رود تفرقه پایه‌های آن جامعه را متزلزل خواهد کرد.

در ادامه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان خوي در خصوص مسائل امنيتي منطقه و لزوم هوشياري مردم و روحانيون، نسبت به توطئه هاي دشمنان مطالبي بيان نمود.

در پایان این مراسم از روحانیون اهل تسنن با اهدای لوح و هدایای نقدی در تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار