چرا باید محصولی تولید شود که سودی در بر ندارد و از بین برود؟ باید تغییر افکار صورت گیرد؛ باید نگاه اشتباه افراد به نهال تصحیح گردد.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۸۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار زنجان در جلسه کاری فرماندار زنجان در سال اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال با محوریت ساماندهی تولید و توزیع نهال در سطح شهرستان زنجان با حضور مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی استان زنجان برگزار شد، گفت: نقش ما نقش حاکمیتی است و انتظار داریم خیلی سریع تصمیمات عملیاتی شود. گاهی نهادهای مسئول ما هم دچار اشتباه می شوند ما حق اشتباه نداریم. چرا باید محصولی تولید شود که سودی در بر ندارد و از بین برود؟ باید تغییر افکار صورت گیرد؛ باید نگاه اشتباه افراد به نهال تصحیح گردد.

بیات افزود: مراکز خدمات روستا تضعیف گردیده لذا روستایی ها به مکانهای دیگر رفته و خرید می کنند. چنانچه این مراکز تقویت گردد می توان به بهینه سازی خرید نهال سالم در داخل استان و خرید روستائیان امیدوارتر گردید. ما در سطح شهر زنجان ۴۱ واحد خدمات کشاورزی داریم که باید تقویت شوند و با روستائیان تعامل بیشتری داشته باشند؛ همچنین نهال نامرغوب نیز نباید فروخته شود.

وی همچنین شوراهای روستایی را با اهمیت تلقی نمود و گفت: دهیاران و مسولین شوراهای روستایی می توانند بهترین یاری دهندگان روستاها و مسئولین تولید نهال در استان باشند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: دانش بنیان شدن اقتصاد مقاومتی باید بسیار جدی گرفته شود.

ارسال نظرات