امام‌جمعه تفت:

مردم با عقلانیت و آینده‌نگری به‌پای صندوق‌های رأی بیایند

امام‌جمعه تفت در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ملت ایران باید با عقلانیت، مشورت و آینده‌نگری به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و احساسات را در انتخاب خود دخیل نکنند.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۳۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، امام‌جمعه تفت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نام‌گذاری سال به نام تولید و اشتغال در سایه اقتصاد مقاومتی گفت: امروز وظیفه هر ایرانی است که با تولید هر چه می‌تواند به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کند.

«حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری» ادامه داد: ایجاد اشتغال نیازمند رونق تولید است؛ اگر می‌خواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید فکری اساسی برای مقوله تولید داشته باشیم و رونق تولید ایجاد نمی‌شود مگر با ایجاد امکانات و حمایت‌های کافی.

وی همچنین در پیش رو بودن رو انتخابات مهم برای کشور را یادآور شد و گفت: ملت ایران باید با عقلانیت، مشورت و آینده‌نگری به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و احساسات را در انتخاب خود دخیل نکند؛ دشمن امروز، به دنبال استفاده از فرصت انتخابات و تبدیل آن به تهدید است ولی ملت ایران با هوشیاری خود در این آزمون نیز سربلند خواهد بود‌.

خطیب جمعه تفت با محکومیت تجاوز آمریکا به سوریه، اظهار داشت: حمله امریکا با ۷۰ موشک به‌پایگاه نظامی در سوریه بار دیگر ماهیت حقیقی ضد بشری خود را به نمایش گذاشت و البته که این حملات و تجاوزت بی‌پاسخ نخواهند ماند و به‌زودی رزمندگان مقاومت در سوریه و حزب‌الله به آن پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام غفوری، ۱۳رجب ولادت حضرت علی(ع) و آغاز ایام بیض و اعتکاف را فرصت بی‌نظیر توصیف و تصریح کرد: اعتکاف فرصت ویژه و بی‌نظیری به‌ویژه برای جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان است و از این فرصت معنوی باید بیشترین بهره را برد.

گرامیداشت ولادت امام علی(ع)، ولادت امام جواد(ع) و ضرورت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه شهر تفت بود.

ارسال نظرات