مدیرکانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه اعضاء کانونهای بسیج هنرمندان کشور را هنرمندانی متعهد و انقلابی دانست و آنها را افسران جنگ نرم با دشمن و فرماندهان تاثیرگذار جبهه فرهنگی نظام معرفی نمود.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۲۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد جوانمرد رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه با اشاره به سخن حضرت امام راحل از هنر انقلابی و هفته هنر انقلابی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) هنر را دمیدن روح تعهد در کالبد انسانها تعریف کردند و چه زیبا سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی آن را با رفتار، کردار و منش انقلابی خویش به تصویر کشید.

وی افزود: شهید آوینی الگویی برای هنرمندان جوانی است که می‌خواهند پای در این عرصه بگذارند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: بیستم فروردین سالروز شهادت بزرگمردی است که هرگز نمرده و تا ابد زنده خواهد ماند. 

جوانمرد با بیان اینکه شهید آوینی با قلم و تفکر بسیجی خویش به جهانیان ثابت کرد هنرمندان متعهد ایران زمین نه تنها از هنرمندان دیگر کشورهای جهان کم نیستند بلکه یک سر و گردن بالاتر هم است. چرا که ابزاری علاوه بر تخصص به همراه دارند به نام اخلاص و تعهد که کارسازتر از همه تخصص هاست.

وی افزود: شهید آوینی مردی بود که با هنر خویش در همراه کردن مردم با مسائل انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا نمود، همانگونه که با شهادت خود این واژه روحانی را برای عموم مردم تعریف کرد.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان زرندیه تصریح کرد: شهید آوینی پرچمدار هنر متعهد و انقلابی بود. کسی که هنر مقاومت را پایه گذاری کرد و در انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به مردم و نسل‌های بعدی انقلاب نقشی بی‌بدیل ایفا کرد.

جوانمرد در ادامه با تاکید بر این سخن حضرت امام راحل که فرمودند هنری زیبا و پاک است که در مسیر حق و تعالی روح قدم بردارد، گفت: هنری که کوبنده سرمایه‌داری و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام سازش و فرومایگی و اسلام مرفهین بی درد باشد.

وی افزود: هنری را متعهد و انقلابی گویند که از زشتیها و منکرات دور بوده و در راستای ارزشها انسانی و معارف الهی حرکت نماید. هنری که مروج فرهنگ نوع دوستی، انسانیت و کمال گرایی باشد. نه هنری که بدنبال ابتذال و حامی ظلم و ستمکاران باشد.

مدیرکانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه اعضاء کانونهای بسیج هنرمندان کشور را هنرمندانی متعهد و انقلابی دانست و آنها را افسران جنگ نرم با دشمن و فرماندهان تاثیرگذار جبهه فرهنگی نظام معرفی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات