همزمان با ورود گروه جهادی و تور خبری استان به روستای محروم لندی مردم این آبادی خواستار رسیدگی ویژه مسئولین به مشکلاتشان شدند.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۷۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛فرج الله مومنی از اهالی روستای لندی گفت: از خدمات گروه های جهادی تشکر می کنم، خیلی زحمت کشیدند، یکی از گروه ها در شهرک لندی مسجدی را تا زیر سقف ساختند و این گروه هم که به نام امام حسن عسکری(علیه السلام) است در گلزار شهدا سرویس بهداشتی و وضوخانه احداث کردند.

مومنی که خود برادر یکی از 5 شهید روستا است در بیان مشکلات روستا بیان کرد: روستای ما فاقد امکانات اولیه است، بافت این روستا از سنگ، گل و چوب های بلوط است، سیل های زیاد دره های عمیقی در دو طرف روستا ایجاد کرده به صورتی که همسایه ها برای ارتباط با یکدیگر با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: از مسئولین می خواهیم ما را ازاین مخروبه نجات دهند، دنبال ساخت شهرک سازی را بگیرند تا ما هم بتوانیم یک زندگی با امکانات اولیه داشته باشیم.

علی حسین مومن زاده یکی دیگر از اهالی مردم روستا اظهار کرد: جاده روستا ناهموار است، مدرسه ی مناسب وجود ندارد، بسیاری از دانش آموزان به خاطر اینکه مدرسه مناسب وجود ندارد ترک تحصیل می کنند.

مومن زاده گفت: من 70 سال سن دارم و دارای 8 فرزند، یک پسر و 7دختر هستم و مثل سایر اهالی روستا به کشاورزی مشغول هستم و از این طریق امرار معاش می کنم.

ارسال نظرات