کد خبر: ۸۸۴۴۵۵۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با بيان اينكه توليد و اشتغال يكي از اركاني است كه برای اقتصاد ما ضرورت دارد اظهار داشت: در کشور در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی مشکل داریم بنابرایناميدواريم توليد و اشتغال در برنامه ريزي مسئولان دولتي و كليه مسئولان نظام مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با تاکید براینکه منویات رهبری درباره نامگذاری سال نقشه راه برای حل مشکلات اقتصادی است، گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند ایجاد زیرساخت و حمایت از تولیدکنندگان است.
 
 
خطیب جمعه نیر اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و اشتغال که رهبری معظم برای سال جاری اعلام فرمودند و سخنرانی پرمغز ایشان در ابتدای سال مهمترین مساله اساسی کشور را مورد توجه همگان قرار داد و همه بخش های حکومت و ملت عزیز باید فرصت کارآفرینی در سال جاری را مهمترین وظیفه خویش تلقی نمایند.
 
 
حجت الاسلام مقدسی بیان کرد: به جای آنکه دولتمردان و مسؤولان به برجام و وعده‌های استکبار جهانی امیدوار باشند بهتر است توان داخلی را دریابند و اجازه دهند تا از ظرفیت‌های داخلی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیشتر استفاده شود.
 
 
امام جمعه شهرستان نیر گفت: بهتر است دولتمردان با زیرساخت‌ها و پشتیبانی همه‌جانبه به تولید و رونق اقتصادی کشور بها داده و فعالان این عرصه را مورد حمایت جدی قرار دهند.
 
وی گفت: مردم و دولتمردان باید در تحقق شعار سال تلاش کنند و این امر مهم را به سرانجام برسانند.
 
 
حجت الاسلام مقدسی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات حساس اظهار کرد: اصل در انتخابات، انتخاب اشخاص اصلح، انقلابی و کارآمد است اگر مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشخاص اصلح و انقلابی و کارآمد را انتخاب کنند جامعه رشد، ترقی و پیشرفت می کند.
 
 
وی افزود: اکنون باید کاندیداها بر سر انقلابی تر بودن و اینکه چگونه می خواهند مفاهیم و آرمان های انقلاب را محقق کنند باهم رفاقت کنند. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کشور نیازمند نیروهای انقلابی است،
ارسال نظرات