خبرهای داغ:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 250مسجد سراسر استان

معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت : مراسم معنوی اعتکاف امسال در 250 مسجد سراسر استان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۷۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

حجت السلام والمسلمین محمد علی سلم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: از تاریخ 14 فروردین ماه ثبت نام اعتکاف آغاز شده است.

معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعتکاف از سحر سیزدهم ماه مبارک رجب آغاز وتا پایان روز پانزدهم ماه مبارک رجب بعد از اعمال ام داوود ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت نام اعتکاف به صورت اینترنتی بوده است، گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 250 مسجد سراسر استان برگزار خواهدشد.

سلم آبادی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 18 هزار نفر در مراسم اعتکاف در سراسر استان شرکت کرده اند، افزود: در سال جاری این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند؛ در 18مسجد مراسم اعتکاف برگزار میشود، ادامه داد: حدود 75درصد معتکفین در شهرستان بیرجند خواهر می باشند که از این تعداد بیش از 60درصد آن جوان و نوجوان هستند.

معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در دو مسجد در بیرجند اعتکاف دانشجویی برگزار می گردد، ادامه داد: در مرکز استان و در 16مسجد اعتکاف خواهران و در 2مسجد اعتکاف برادران برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و مذهبی مراسم معنوی اعتکاف گفت: مباحث فرهنگی، بیان احکام، برگزاری حلقه های معرفتی، مداحی و استفاده از سخنرانان و قاریان قرآن از برنامه های مراسم اعتکاف در سراسر استان خواهد بود.

سلم آبادی ادامه داد: از سخنرانان کشوری نیز در مراسم اعتکاف استان استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار