خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: نام گذاری های متعدد سال ها با یک عنوان و مفهوم؛ ناشی از عدم موفقیت مسئولان در آزمون بزرگ تابعیت از رهبری و ولایتمداری و اجرای منویات و تدابیر ایشان است.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۴۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

حجت السلام مجتبی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به عنوان سال از سوی امام خامنه ای(حفظه الله) به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهارداشت: راهبردهای اقتصاد مقاومتی از جانب امام خامنه ای(حفظه الله) در چند سال متوالی برنامه ریزی کاربردی ومنطقی اقتصاد کشور را کلید زد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه مقابله دشمن از طریق دریچه اقتصادی طی یک دهه اخیرمورد توجه جدی امام خامنه ای(حفظه الله) بوده است، ادامه داد: به طوری که ایشان چندسال متوالی است که راهکاراصلی ورمز پیروزی در این تقابل را اقتصاد مقاومتی می دانند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مقام عظمای ولایت با نام گذاری اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال براین مهم تاکید فرمودند؛گفت: اما تاکید معظم اله بر تولید اشتغال این موضوع را می رساند که توجه نکردن به تولید داخل و عدم رفع موانع آن ونیز بیکاری حجم زیادی از جوانان این کشور به عنوان مشکلات اساسی و بنیادی بوده و می طلبد که مسئولان عالی نظام در جهت عملیاتی شدن این شعار همت و تلاش خود را انجام دهند.

مرادی متذکرشد: نام گذاری های متعدد سال ها با یک عنوان و مفهوم؛ ناشی از عدم موفقیت مسئولان در آزمون بزرگ تابعیت از رهبری و ولایتمداری و اجرای منویات وتدابیر ایشان است که باید همه مسئولان و مردم دست به دست هم داده و به این شعارهای راهبردی جامعه عمل بپوشانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: مردم و مسئولان توجه داشته باشندکه اقتصاد باید مبتنی بر ساخت درونی و توجه به ظرفیت ها و استعدادهای درون کشور باشد و اتکاء به خارج از کشور ودل بستن به قدرتهای استکباری قطعا نتیجه های به دنبال نخواهد داشت و تاکنون هم به دنبال نداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها