خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: ابرقدرتها از ایران هسته ای نمی ترسند بلکه از ایران مترقی تاثیرگذار در بیداری اسلامی می هراسند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۴۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد ضمن توصیه به تقوای الهی،اظهارداشت: تقوا زاد و توشه ای است که انسان را به مقصود می رساند و پناهگاهی است که انسان را از خطرات حفظ می کند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به فضیلت ماه رجب، خاطرنشان کرد: ماه رجب احترام خاصی داردو این ماه بهترین فرصت آشتی کردن و برقراری انس با خداوند متعال است.

مرتضایی نیا با اشاره به مناسبت های پیش رو به ولادت امام محمد تقی (ع) اشاره کرد و گفت: این حضرت معروف به مولود مبارک هستند.

وی در ادامه به میلاد امام علی و ایام البیض اشاره کرد و بیان داشت: اعتکاف خلوت دل برای نزدیک شدن به خداست و یکی از امتیازات منحصر به فردی که دارد هم خودش عبادت و هم از چندین عبارت دیگر معجون وتشکیل شده است که ان شالله مردم حضور گسترده ای در مراسم اعتکاف و همچنین برگزاری جشن میلاد داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) تصریح کرد: در سهایی که باید از ایشان آموخت درس عبادت، عفت ،پاکدامنی، ولایتمداری و صبر و استقامت است.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به شهادت شهید صیاد شیرازی به دست گروهک منافقین وی را مایه افتخار ایران اسلامی دانسته و شاخصه هایش را ایمان شجاعت وولایتمداری عنوان کرد.

حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره به سالروز شهادت مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی تاکید کرد: هنرمندان زبان هنر را در خدمت انقلاب و اسلام بکار گیرند زیرا هنر اسلامی انقلابی است و در راستای فرهنگ و ارزشها باید بکار برده شود.

امام جمعه زیرکوه با بیان روز فناوری هسته ای گفتـ خداوند را شاکریم که پیشرفتهای زیادی در انرژی هسته ای داشته ایم.

وی اذعان داشت:ابرقدرتهای دنیا از ایران هسته ای نمی ترسند بلکه از ایران مترقی تاثیرگذار در بیداری اسلامی هراس دارند.

مرتضائی نیابا اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکای جنایتکار با ایران ،بیان داشت: یکی از اصلی ترین ابزارهای آمریکا قطع رابطه سیاسی اقتصادی است که این قطع رابطه باعث حس خودباوری در میان مردم وجوانان شده است.

امام جمعه زیرکوه مهمترین نیاز کشور را شناخت حوزه های تهدید وآسیب دانست وگفت: در این خصوص باید خانواده ها نظارت زیادی در فضای مجازی برروی فرزندانشان داشته باشند.

وی بر لزوم مدیریت جهادی و عدم نگاه تشریفاتی به منویات مقام معظم رهبری وتوجه مس‍ؤولان به جوانان و نیروی جوان از دیگر مواردی بود که امام جمعه زیرکوه بر آنها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها