خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد:

اگر بسيج را باوركنيم در همه كارهاي خود پيشرفت خواهيم كرد

فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد سرهنگ مهدي ساعي در جمع كاركنان اين ناحيه با تبريك اعياد ماه رجب به استفاده از اين فرصت ها براي خودسازي توصيه كرد و گفت: اگر از معنويت غافل شويم ضربه سنگيني خواهيم خورد بنابراين براي افزايش معنويت خود تلاش كنيد و خودسازي را در اولويت كارهاي خود قرار دهيد.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۲۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ سرهنگ مهدي ساعي گفت: همه بايد در رفتار، گفتار، كردار و حركات خود اخلاق اسلامي را رعايت كنيم و تواضع و احترام نسبت به يكديگر داشته باشيم.

فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد با اشاره به لزوم حفظ شأن و منزلت بسيج؛ خاطرنشان كرد: اگر بسيج و بسيجيان را باوركنيم در همه كارهاي خود به پيش خواهيم رفت.

وي در ادامه افزود: همگي ما بايد دفاع مقدس را الگوي خود قرار دهيم و كارهاي خود را بارمز يازهراو... انجام بدهيم و قبل از انجام هركاري همانند رزمندگان دفاع مقدس از خدا كمك بخواهيم و به درگاه خدا مناجات نماييم

سرهنگ مهدي ساعي در ادامه با اشاره به جايگاه ارزشمند سربازان وظيفه؛ گفت: سربازان وظيفه سفيران انقلاب اسلامي هستند و ما بايد نسبت به آن ها بهترين رفتار و اخلاق راداشته باشيم تا جذب به انقلاب و عاشق انقلاب شوند.

وي ادامه داد: نظم و انضباط را سرلوحه كارهاي خود قرار بدهيد و در جامعه نيز از نظر نظم و انضباط الگوي ديگران باشيد.

فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد خاطرنشان كرد: پاسداري بازنشستگي ندارد و زمان نمي شناسد و پاسدار 24ساعته بايد در خدمت انقلاب باشد و حتماً اين كار ما نيز بايد اثربخشي لازم و تأثير واقعي خود را داشته باشد.

سرهنگ مهدي ساعي عنوان كرد: با دنيازدگي و اشرافي گري نمي توان به حفظ انقلاب كمك كرد و تارخ پر است از كساني كه دنيازدگي و اشرافي گري آن ها را از حركت در مسير حفظ نظام اسلامي بازداشته است.

ارسال نظرات