خبرهای داغ:
خواهر شهید مهدی کریمی گفت: پیام شهدا حضور همگانی در صحنه انتخابات است، مشارکت هر ایرانی در انتخابات ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۸۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
مشارکت هر ایرانی در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان و بدخواهان ایران است
خواهر شهید مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم؛ ابراز داشت: در اقتصاد مقاومتی آن چیزی که اولویت دارد جلوگیری از ورود کالاهایی است که در داخل مشابه آن تولید می‎‌شود است، با وارد سازی کالا از خارج از کشور به ایران، ایران کشور خارجی وابسته می‌شود و این خلاف اقتصاد مقاومتی است.

وی ضمن گلایه از فضای موجود در کشور که در آن بسیاری از جوانان تحصیلکرده در بیکاری به سر می‌برند گفت: با رونق گرفتن تولیدات و اقتصاد داخلی، حجم اشتغال داخلی نیز افزایش می‌یابد و بسیاری از جوانان تحصیلکرده که شغل مناسبی ندارند نیز دارای موقعیت کاری خوبی می‌شوند.

خواهر شهید مهدی کریمی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اضافه کرد: پیام شهدا حضور همگانی در صحنه انتخابات است، مشارکت هر ایرانی در انتخابات ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کریمی ضمن تأکید بر ضرورت صیانت از بیت‌المال توسط مسؤولان کشور گفت: همه مسؤولان کشور در هر جایگاهی وظیفه دارند از بیت‌المال حفاظت کنند، دست درازی برخی از مسؤولان به بیت‌المال تأثیر نامطلوبی بر اذهان عمومی دارد و این برای کشور خوب نیست.

وی خاطر نشان کرد: چیزی که این روزها بیش از هر چیز دیگری رعایت آن در جامعه اهمیت دارد حفظ حجاب و عفت توسط بانوان است، خانواده‌های شهدا از تمام بانوان ایران درخواست دارند همیشه با ظاهری که مناسب یک بانوی مسلمان شیعه است در جامعه حاضر شوند.
ارسال نظرات