خبرهای داغ:
در آستانه انتخابات شورها و ریاس جمهوری:

تمهیدات انتخاباتی صداوسیمای مرکز قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه های ویژه انتخاباتی برای پخش از رادیو و تلویزیون پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۱۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: شبکه های استانی سیما و صدای این مرکز ویژه برنامه های «مسیر»، «روبه فردا» و «در مسیر روشنی» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه های دشمنان و همچنین نگاهی به انتخابات ادوار مختلف از تلویزیون و رادیو پخش می کنند.

معصومی فر در ادامه گفت: ویژه برنامه ی «مسیر» روزهای شنبه بعد از بخش خبری 20 سیما به مدت حدود 60 دقیقه پخش و روزهای سه شنبه هم بعد از خبر 20 سیما بازپخش می شود.

وی تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر ویژه برنامه ی تلویزونی «مسیر»، تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است که بصورت مستمر از سیمای مرکز قزوین پخش می نماید.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ی «روبه فردا» نیز روزهای شنبه از ساعت 11:45 به مدت 45 دقیقه و ویژه برنامه ی «در مسیر روشنی» هم روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 20:25 به مدت 30 دقیقه از رادیو قزوین پخش می شوند.

معصومی فر همچنین بیان کرد: خبر مرکز قزوین هم جلسات ستاد انتخابات استان، رویدادها ومناسبت های مرتبط با انتخابات را پوشش می دهد که از اسفند ماه گذشته تا کنون 55 عنوان خبر و گزارش خبری با محتوای انتخابات را در قالب یکصد دقیقه برنامه به سمع و نظر مخاطبان رسانده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها