مشکلات جامعه مربوط به جریان خاصی نیست

نماینده مردم ساری در مجلس: رئیس جمهور دولت کنونی هم نیروی انقلابی است و این موضوع که همه مشکلات کشور را به گردن یک جریان یا فردی بیاندازیم، درست نیست.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه عده ای که در گذشته مسئولیت داشتند یا در حال حاضر دارند با معرفی افرادی به عنوان نیروی انقلابی، مردم را تشویق به حمایت از وی می کنند، گفت: رئیس جمهور دولت کنونی هم نیروی انقلابی است و این موضوع که همه مشکلات کشور را به گردن یک جریان یا فردی بیاندازیم، درست نیست.

محمد دامادی در نخستین جلسه شورای اداری استان در محل سالن شماره یک استانداری مازندران با بیان اینکه شعارها و وعده‌ های عملیاتی نشده، منحصر به این دولت و دولت گذشته نیست، اظهار کرد: باید به وعده های ساماندهی جاده فیروزکوه و راه های مازندران عمل کرد.

وی با اشاره به مدیریت مناسب استان با وجود تمامی گرفتاری ها، تصریح کرد: در سفر هفته آینده لازم است مطالبات مردم استان از رئیس جمهور دریافت شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته حضور به موقع مردم جلوی نفوذ دشمن را گرفت، امید است در سال جاری نیز مردم حضور پرشور داشته باشند.

دامادی با اشاره به اینکه عده ای که در گذشته مسئولیت داشتند یا در حال حاضر دارند با معرفی افرادی به عنوان نیروی انقلابی، مردم را تشویق به حمایت از وی می کنند، گفت: رئیس جمهور دولت کنونی هم نیروی انقلابی است و این موضوع که همه مشکلات کشور را به گردن یک جریان یا فردی بیاندازیم، درست نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون مشکلات بسیاری در زمان رئیس جمهوری های مختلف وجود داشته است و تنها سرعت رسیدگی به آنها تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رهبری ۱۵ سال مداوم بر اقتصاد تاکید داشتند، نشان دهنده اهمیت و نبود اقدام مفید در این حوزه است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم از مدیران و مسئولان خواست تا در برگزاری همایش ها و برنامه های آن، زمانی را برای سخنرانی معلمانی که با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق بازنشسته می شوند، اختصاص دهند.

دامادی افزود: در جلسات شورای اداری مازندران هم چند مدیرکل گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت ها و پیشنهادات خود به نمایندگان مجلس داشته باشند و در کنار آن نمایندگان هم بتوانند واسطه دریافت مطالبات مردم و همکاری با مدیران استانی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها