حجت الاسلام والمسلمین نظری در یادواره شهدای روستای میقان شاهرود گفت: همه مسئولین نظام باید بدانند که این انقلاب را ملت به پیروزی رساند و پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۹۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری در یادواره شهدای روستای میقان که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای میقان بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک سال نو و ایام ماه رجب المرجب اظهار کرد: ماه رجب، ماه خودسازی و استغفار و توجه به نفس و درون و پاکی از آلودگی هاست و باید همه ما تلاش کنیم از این چشمه رجب استفاده کرده و خود را از آلودگی ها پاک و مطهر نماییم و آماده حضور در ماه ضیافت الله شویم.

وی افزود: شهدای گرانقدر ما از این فرصت ها به خوبی استفاده کرده و ره صد ساله را یک شبه طی نمودند و این فرصت ها از این ماه های بزرگ چون رجب بدست می آید و همه ما باید توجه کنیم که اگر می خواهیم خدا خریدار ما شود و باید مقدمات این راه را خود فراهم نماییم.

نظری با بیان اینکه شهدا دارای ویژگی هایی بودند که خداوند خریدار آنها شد خاطر نشان کرد: شهدا خالص بودند و آنچه خداوند فرموده را عمل کردند و توانستند خود را به عند ربهم یورزقون لایق کنند و اخلاص و توکل و تقوای آنها سبب شد تا زنده باشند و نزد خدا روزی بخورند.

وی تصریح کرد: بزرگداشت شهدا و برگزاری یادواره برای این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ اخلاص و ایثار و توکل و تقوا و گسترش آن در جامعه و توجه به جنگ نرم دشمنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا بتوانند با هر شگرد و توطئه ای که می توانند این نظام را سرنگون کنند اما نمی دانند دست خدا فوق همه دست هاست و دشمنان نمی توانند نور خدا را خاموش کنند.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که جریان نفوذ در جامعه ما در تمام ابعاد فرهنگی اقتصادی سیاسی و اجتماعی در حال شکل گرفتن است و مسئولین ما باید هوشیار باشند و به توصیه های ولی امر مسلمین توجه کنند و در جهت مقابله با این جریانات نفوذ بپردازند.

نظری با بیان اینکه اگر می خواهیم انقلاب پا برجا بماند باید بصیرت و ولایت پذیری داشته باشیم گفت: همه مسئولین نظام باید بدانند که این انقلاب را ملت به پیروزی رساند و پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند و نباید از مردم و وضعیت معیشتی آنها غافل بود و باید دلسوز این مردم عزیز و قدرشناس باشیم.

وی عنوان کرد: دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب و ناامید کردن آنها توطئه اصلی دشمنان نظام اسلامی است و باید همه مسئولین ما مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند و آب به آسیاب آنها نریزند و در خدمت به مردم تلاش مضاعف نمایند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: این انقلاب یک انقلاب مردمی و برپایه عدالت اسلامی بنا شده و همه مسئولین باید دغدغه مردم را داشته باشند و بر محور انقلاب و موئلفه های آن حرکت کنند و در برابر دشمنان با شدت برخورد و با ملت رحمت و مهربانی داشته باشند و برای خدمت شب و روز نشناسند و خود را از مردم بدانند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم نظام و انقلاب و ولایت را حفظ کنیم باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و بدانیم شهدا از همه چیز خود گذشتند تا این نظام پابرجا باشد و امروز نیز رزمندگان ما در جبهه مقاومت اسلامی برای تحقق همین اهداف تلاش و از جان گذشتگی می کنند و باید همه قدردان باشیم و مسئولین بیشتر توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها