نماينده ولي فقيه در استان سمنان در جمع پاسداران تيپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دفاع از حريم حرم آل الله لبيك به نداي امام حسين (ع) در روز عاشوراست
کد خبر: ۸۸۴۴۲۸۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، با آغاز سال جديد جمعي از مسئولين تيپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با آيت الله شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان و امام جمعه سمنان ديدار صميمانه اي داشتند.

در اين ديدار آيت الله سيدمحمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان ضمن تبريك سال جديد اظهار داشت: پاسداران تيپ 12 همواره در دفاع از حرم اهل بيت و حضرت زينب سلام الله عليها در سوريه پيشرو بودند و شهداي گرانقدري را به اين نظام تقديم كردند.

وي افزود: دفاع از حريم حرم آل الله در حقيقت لبيك گفتن به نداي امام حسين (ع) در روز عاشوراست.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان اظهار داشت: بالاترين زهد و تقوا اين است كه فردي از همه وابستگيهايش بگذرد و در دفاع از اسلام و انقلاب ترك وطن كند.

شاهچراغي با اشاره به نزديك بودن ايام ميلاد امام علي (ع) ماه رجب را يك فرصت استثنايي بيان كرد و گفت: ما بايد حد اكثر استفاده از اين ماه پر خير و بركت را جهت خودسازي داشته باشيم.

در اين ديدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمين راسخي نماينده ولي فقيه در تيپ 12 ضمن تبريك سال جديد به بيان برخي از عملكردهاي تيپ 12 در سال 95 پرداختند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها