مراسم وزن‌کشی مسابقات روز دوم این دوره از رقابت‌ها برگزار شد و دیگر نمایندگان استان مازندران باید برای پوشیدن دوبنده تیم ملی از صبح جمعه به مصاف رقبای قدرتمندشان رفتند.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۰۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رقابت‌های چهار وزن نخست انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران لحظاتی قبل به اتمام رسید و کشتی‌گیران مازندرانی با تصاحب دو وزن از تیم ملی در بخش فرنگی به کار خود در روز نخست پایان دادند.

در وزن 84 کیلوگرم فرنگی محمد هادی ساروی از مازندران هم استانی خود مهدی بالی را در فینال دوم شکست داد و قهرمان این وزن شد.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم فرنگی امیر محمدحاجی‌پور از مازندران از سد امین میرزازاده از خوزستان گذشت و در جایگاه نخست این وزن قرار گرفت.

اما در کشتی آزاد با اینکه کشتی‌گیران مازندرانی در سه وزن به فینال رسیده بودند، اما هیچ کدامشان نتوانستند با پیروزی در فینال صاحب دوبنده تیم ملی شوند.

امیر پرسته در 50 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی‌پور در 60 کیلوگرم و علی سوادکوهی در 74 کیلوگرم سه کشتی‌گیر مازندرانی بودند که در روز نخست این پیکارها با قبول شکست مقابل رقبای خود به عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

 مراسم وزن‌کشی مسابقات روز دوم این دوره از رقابت‌ها  برگزار شد و دیگر نمایندگان استان مازندران باید برای پوشیدن دوبنده تیم ملی از صبح جمعه به مصاف رقبای قدرتمندشان رفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها