عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس: با اعلام اینکه روند شهرنشینی در مازندران رو به گسترش است، تصریح کرد: 38 هزار روستا در استان مازندران بهترین مراکز برای تولید است.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۹۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در سال‌جاری بودجه توزیع 35 درصد بودجه استان‌ها در اختیار مدیران استانی قرار گرفت و اختیارات مدیران در این بخش افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن سفر ریاست جمهور به مازندران، تصریح کرد: با وجود رشد مالیاتی شاخص اقتصادی ما چندان قوی نیست و باید در روزهای آینده برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود که با برنامه و سند خواسته‌های استانی را از ریاست جمهور مطرح کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: دانشگاه‌های استان باید ثروت ایجاد کنند و استفاده از ظرفیت شرکت دانش‌بنیان نیاز است که تقویت و برنامه‌ریزی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه روند شهرنشینی در مازندران روبه گسترش است، تصریح کرد: 38 هزار روستا در استان مازندران بهترین مراکز برای تولید است.

احمدی‌لاشکی در پایان گفت: باید برنامه‌ریزی مناسب برای تولید و اشتغال در روستاها انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها