معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: پاسخ استعلامات از مراجع چهارگانه دریافت شد و از 17 فروردین بررسی صلاحیت‌ها آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی  در نخستین جلسه شورای اداری استان مازندران در سال 96 اظهار کرد: در استان مازندران برای انتخابات شورای شهر 18 هزار و 286 نفر ثبت‌نام کردند و تا روز 16 فروردین 257 نفر از ثبت‌نام کنندگان برای حضور در انتخاب شورای شهر و روستا انصراف دادند.

وی با اعلام اینکه 185 نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و 72 نفر روستایی هستند، گفت: در حال حاضر 2 هزار و 221 نفر برای انتخابات شورای شهر و 16 هزار و 55 نفر برای انتخابات شورای روستا اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تعداد داوطلبان مرد حاضر در انتخابات شورای شهر و روستای مازندران را 17 هزار و 245 نفر اعلام کرد و افزود: یک‌هزار و 41 از بانوان در انتخابات شرکت کردند و تعداد داوطلبان خانم انتخابات شورای شهر در استان مازندران 22 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه 13 هزار نفر از داوطلبان شورای شهر و روستای استان مازندران در میانگین سنی 30 تا 55 سال قرار دارند، گفت: سن یک‌هزار نفر از داوطلبان شورای شهر و روستای استان زیر 30 سال است.

یونسی با اعلام اینکه 313 نفر در حوزه شهری و 7 هزار و 824 نفر در روستاها به عنوان شورا انتخاب می‌شوند، بیان کرد: 24 درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شورا در استان سابقه عضویت در شورا را دارند.

وی از برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری 50 هزار نفر در برگزاری انتخابات استان مازندران خبر داد و گفت: بخشی از نیروها از قبل آموزش دیده و در صورت نیاز آموزش‌های لازم برای سایر افراد در دستور کار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  اضافه کرد: پاسخ استعلامات از مراجع چهارگانه دریافت شد و از 17 فروردین بررسی صلاحیت‌ها آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

 در ادامه حسن خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که شعار سال به خوبی تحقق پیدا کند، گفت: در ستاد خدمات سفر استان  اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی  یادآور شد: همه اعضای شورای اداری باید بر اساس قانون وظیفه دارند در ارتباط با برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

خیران‌پور با اعلام اینکه جلسه شورای اداری مازندران به صورت منظم در سال 95 برگزار شد، گفت: این روند را در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها