امام جمعه نکا تصریح کرد: روز فناوری هسته‌ای نام‌گذاری‌ درستی است یعنی با فناوری هسته‌ای و به برکت آن قطع رابطه آمریکا با ما قوت گرفت و اگر این فناوری نبود ما رشد نمی‌کردیم.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۵۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: باید بیاموزیم که​ نه تنها از ظلم پرهیز کنیم بلکه ظلم نکنیم و باید با استکبار و ظلم مبارزه کنیم.

وی افزود: با استکبار و نظام استکباری و نظام سلطه مستکبر هیچ سر آشنایی نداریم.

خطیب جمعه نکا ادامه داد: فرمایشات امام راحل باید در تمام دوران سرلوحه همه دولت‌ها و دولت‌مردان ما برای همیشه باشد و همچنین گفتمان رهبر بزرگوار هم همین است.

این مسؤول یادآور شد: ملت رزمنده ایران، این طلیعه پیروزی نهایی را که قدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه یعنی خاتمه دادن به چپاولگری‌ها کرده اگر جشن بگیرد حق دارد و اصلا امروز روز عید است.

محمدی‌لائینی گفت: امروز روزی است که نظام سلطه از ما مایوس شود و از ما دست بردارد و قطع رابطه کند و باید بدانیم رابطه ما با امثال آمریکا، رابطه مظلوم با جهانخواران است.

وی ادامه داد: مظلوم با جهانخواران اگر رابطه داشته باشد به نفع کیست، به نفع جیب کیست به نفع جهانخواران یا مظلوم، بنابراین ما اصلا ناراحت نیستیم از قطع رابطه با آمریکا بلکه بسیار خرسند هستیم.

امام جمعه نکا تصریح کرد: روز فناوری هسته‌ای نام‌گذاری‌ درستی است یعنی با فناوری هسته‌ای و به برکت  آن قطع رابطه آمریکا با ما قوت گرفت و اگر این فناوری نبود ما رشد نمی‌کردیم.

این مسؤول افزود: این جوانان غیرتمند و عزیز ما مثل شهدای هسته‌ای و دیگرانی که الان هستند و خدا حفظشان کند، ​اینها چه افتخاری آفریدند و این افتخارات به برکت قطع رابطه آمریکا بود.

محمدی‌لائینی گفت: اگر رابطه با امریکا وجود داشت که چنین اجازه‌ای به ما نمی‌داد تا بتوانیم رشد کنیم و باید این دشمنی با آمریکا همواره ادامه داشته باشد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ​در رابطه با جهانخواران، ستیز با استکبار جهانی را در دستور کار دارد و آمریکای جهانخوار بداند این ملت بزرگوار با این رهبری مقتدر و با آن رهنمودهای امام بزرگوار، هیچ‌گاه تن به سازش با آمریکا و نظام سلطه نمی‌دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها