یوسف‌پور با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، افزود: این اقدام تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور است و باید جامعه بین‌الملل نسبت به این اقدام واکنش جدی نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۵۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
  به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف‌یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با تأکید بر رعایت تقوی الهی توسط نمازگزاران اظهار کرد: ماه رجب فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی است و مقام عرشی مؤمنان در سه ماه رجب، شعبان و رمضان رقم می‎خورد.

وی تصریح کرد: پیامبر(ص) بر اجرای فضیلت‌های ماه رجب، شعبان و رمضان بسیار تأکید ویژه داشت.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه ماه رجب ماه دعا، استغفار و اعتکاف است، افزود: در این ماه خیران زیادی برای کمک به اجرای برنامه اعتکاف همکاری مناسبی داشتند.

این مسؤول با اشاره به حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه و اعلام حمایت چند کشور از این تجاوز آشکار، گفت: اگر این تجاوز ادامه داشته باشد، منطقه دچار مشکلات جدی می‎شود.

یوسف‌پور با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، افزود: این اقدام تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور است و باید جامعه بین‌الملل نسبت به این اقدام واکنش جدی نشان دهد.

وی خواستار تقویت وحدت در جامعه اسلامی ایران شد و یادآور شد: افراد و سخنرانان در این ایام نسبت به اظهارنظرها و تحلیل‌ها مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به موفقیت‌های دانشمندان هسته‌ای کشور در این صنعت، بیان کرد: مردم ایران با تلاش دانشمندان جوان به عنوان قدرت هسته‌ای در جهان تبدیل شده است.

این مسؤول با اشاره به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، گفت: برای اجرای عدالت در جامعه حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه توصیه‌های زیادی به والیان خود داشت، متولیان کشور برای رفع مشکلات باید از این دستورالعمل حکومت‌داری بهره‌گیری کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر ضرورت استفاده از  نیروهای متخصص و جوانان در مدیریت کشور گفت:  جوانان در میدان‌های مختلف عزتمند ظاهر شدند و نشان دادند که می‎توانند نسبت به رفع مشکلات در کشور اقدام اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات، ماه شعبان و رمضان خواستار رعایت حرمت این دو ماه در زمان انتخابات شد.

یوسف‌پور با اعلام اینکه برنامه‌ریزی برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) توسط مردم مازندران، گفت: مردم استان همت کنند تا منابع مالی مورد نیاز برای احداث این صحن به نحو مناسب تأمین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها