دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان اشکذر خبر داد:
دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی از 26 اسفند ماه سال 95 آغاز و تا 12 فروردین ادامه داشته است، اظهار داشت: در این مدت 15 هزار نفر در آموزشگاه های سطح شهرستان اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۴۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان اظهار داشت: تعداد آموزشگاه های پذیرنده مسافران نوروزی به ۴۰ آموزشگاه در نوروز ۹۶ افزایش یافت.

«حکیمی» دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۵ آغاز و تا ۱۲ فروردین ادامه داشته است، گفت: در این مدت ۱۵ هزار نفر در آموزشگاه های سطح شهرستان اسکان یافتند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اشکذر ورودی شهر یزد محسوب شده و با داشتن جاذبه های گردشگری خاص هر ساله پذیرای خیل عظیم مسافران است، بنابراین ستاد اسکان فرهنگیان اشکذر هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ شب به‌صورت تمام‌وقت آماده پاسخگویی و اسکان همکاران از سراسر کشور بود.

حکیمی افزایش تعداد اتاق ها و همچنین کیفیت اماکن اسکان را ازجمله برنامه های آموزش و پرورش اشکذر در راستای افزایش سطح کیفیت اسکان مسافران نوروزی نام برد و تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در محل های مورد نظر آموزش و پرورش اسکان یافتند.


ارسال نظرات