معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: تفکربسیجی یعنی پیش رفتن به سوی حفظ اسلام ناب محمدی و مقابله با مستکبرانی که فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۳۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
سردار نصرت الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج استکبار ستیز است و قرآن و آموزه های دینی از پیروانش خواسته برای عزت و سعادتمندی با مستکبر و استکبار مبارزه کنند، گفت: استکبار یعنی خوی و خصلت خود برتر بینی؛ به گروه، جریان و دولتی مستکبر می گویند که قصد مداخله و تحمیل اراده، سلطه و حفظ منافع خود را دارد؛ حتی اگر موجب نابودی دیگران شود و یقینا مستکبران به قوانین داخلی دیگر کشورها و قوانین بین المللی احترام نمی گذارند و می توان امریکا را شیطان بزرگ و کشوری مستکبری نام برد که اهداف بسیج، مقابله با این کشورهاست.
 
وی ادامه داد: امریکا و حامیانش تلاش می کنند که فرهنگ مقاومت و پایداری را در سطح منطقه کم رنگ کنند و به مرور بتوانند قدرت اسلام در خاورمیانه و جهان را کاهش دهند و بتوانند فرهنگ غربی را به کشورهای مسلمان تحمیل کنند و در کل، اسلام را شکست دهند و تفکربسیجی یعنی پیش رفتن به سوی حفظ اسلام ناب محمدی و مقابله با مستکبرانی که فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند.
 
سردار سیف در پایان خاطر نشان کرد: بسیج، مهمترین عامل ما در پیروزی بر صدام بود و همین فرهنگ باعث شده است که دشمن برای مقابله با کشورمان ناکام باشد اما باید تلاش کنیم که این فرهنگ را حفظ کنیم، چرا که دشمن از طریق روش های مختلف فرهنگی،سیاسی،اقتصادی و... تلاش دارد که فرهنگ بسیج را از ما بگیرد، چرا که ماهیت بسیج را ماهیتی استکبار ستیز می بیند.
ارسال نظرات