در خطبه نماز جمعه بیان شد:

کشور ما نیاز به عدالت علوی دارد

امام جمعه شهر اردل گفت: کشور ما امروز نياز به عدالت علوي و شيوه مديريت مورد سفارش اميرالمومنين است.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۲۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام بهرامي امروز در خطبه هاي نمازجمعه شهر اردل ضمن دعوت به تقواي الهي گفت: خانه آخرت مال کساني است که دنبال بزرگي دراين عالم نيستند،دنبال فسادنيستنديعني آن کساني اهل تقوي هستند که خانه ي آنهاومحل زندگي سراسرامن وآسايش آنها آخرت است.

وي با بیان اینکه ماه رجب ماهی سراسر پرخیر و برکت است عنوان کرد: نزديک ايام اعتکاف هستيم فرصت خوبي است دل رافرصتي بدهيم براي اُنس گرفتن با معبود حقيقي، در اين سه روز اعتکاف سفارش زيادي به روزه و دعا شده دراين مکان معنوي (مسجد) و در يک خلوت سه روزه به دور ازدنيا و ديگران يک توجهي به خودمان به اعمالمان وگذشته داشته باشيم.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به ۱۳ رجب ميلاد امام علي (علیه السلام) گفت: امام علي (علیه السلام) سرچشمه همه خوبي هاست و هستي اگر علي و ولايت الهي را نداشته باشد ارزشي ندارد.

بهرامي تصریح کرد: ولايت فقيه در نظام جمهوري اسلامي، امتداد ولايت انبيا و اهل بيت عليهم اسلام است تا زمينه را براي ظهور حضرت ولي عصر و حاکميت انسان کامل در جهان فراهم کند.

حجت الاسلام بهرامي گفت: کشور ما امروز نياز به عدالت علوي و شيوه مديريت مورد سفارش اميرالمومنين است همان مديريتي که ازشاخصه هاي آن زهد مسئولان ،پرهيز از دنياپرستي، رسيدگي و همنشيني بافقراء، نترسيدن ازعرصه هاي خطرو پاک دستي مي باشد.

وي افزود: نبايد گذاشت حکومت داري و مسائل سياسي ما را از ولايت علوي که هويت شيعه است دور کند.
امام جمعه شهر اردل با اشاره به
۲۰ فروردين روز ملي فناوري هسته‌اي و با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه هسته‌اي تصريح کرد: اين روز به‌عنوان روز اقتدار و توانمندي ما در دنياست زيرا دانشمندان بزرگ هسته‌اي ما توانستند در دنيا توان شيعه و اسلام را به نمايش بگذارند و همگان بايد بدانند انرژي هسته‌اي فقط کاربرد ساخت بمب را ندارد بلکه در همه زمينه‌هاي روزمرگي زندگي کاربرد دارد.

بهرامي گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي کشورمان هميشه زير سلطه آمريکا و انگليس خبيث بود که با پيروزي انقلاب اسلامي ايران دست اين غارتگران براي هميشه از کشور سرافراز ايران قطع شد.

امام جمعه شهر اردل در پايان از تمامي دستگاهايي که در ايام تعطيلات مشغول خدمت بودند خصوصا نيروي انتظامي، هلال احمر، مراکز بهداشتي درماني، راهداري، فرمانداري ،آموزش وپرورش، شهرداري و گروهاي جهادي تشکر و قدرداني کرد.

ارسال نظرات