پایان مسابقات مرحله اول دوومیدانی استان مرکزی با معرفی نفرات برتر

مسابقات انتخابی دو و میدانی استان مرکزی روز جمعه با معرفی نفرات برتر در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در این مسابقات یک روزه 75 ورزشکار از اراک، خمین، شازند، ساوه، دلیجان و کمیجان حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
کسری دوستی در ماده سه هزار متر از خمین، مهدی رسولی در پرتاب وزنه از کمیجان، امیر رضا هیزجی در ماده 300 متر از ساوه، مهدی ونکی در ماده 800 متر از اراک، مهدی رسولی در پرتاب دیسک از کمیجان، شعیب چراغی در ماده 400 متر از ساوه، مهدی ونکی در ماده یکهزار و 500 متر از اراک و علی اصغر فاتح در ماده 100 متر از ساوه در رده سنی نونهالان مقام های اول را از آن خود کردند.
 
در رده سنی نوجوانان امیر حسین پناهی در ماده سه هزار متر پیاده روی از خمین، علی سعادت مهر در ماده سه هزار متر از اراک، خشایار ابراهیمی در پرتاب وزنه از ساوه، حسین سلطانی در ماده 200 متر از اراک، امیر حسین ده حقی در ماده 800 متر از اراک، پارسا ترابی در پرتاب دیسک از اراک، ابوالفضل هنرمند در ماده 400 متر از ساوه، علی سعادت مهر در ماده یکهزار و 500 از اراک، حسین سلطانی در ماده 100 متر از اراک و محمدرضا بهروزی در پرش طول از خمین عنوان های برتر را کسب کردند.
 
در رده سنی جوانان نیز مهرداد قاسمی در پرتاب وزنه از خمین، نظام فهیمی در 200 متر از ساوه، حسن رسولی در پرتاب دیسک از کمیجان، صالح احدی در ماده 400 متر از اراک، آرمان رستمی در ماده یکهزار و 500 از ساوه، نظام فقیهی در ماده 100 متر از ساوه و ابوالفضل صیاحی در پرش طول از ساوه اول شدند.
 
حسن اطهریان در ماده سه هزار متر پیاده روی از خمین، سروش کاظمی در ماده سه هزار متر از اراک، حشمت الله مظاهری در پرتاب وزنه از خمین، مجید یعقوبی در ماده 200 متر از اراک، محمد حاج جعفری در ماده 800 متر از دلیجان، محسن کاظمی در پرتاب دیسک از اراک، حسین فدایی در ماده 400 متر از دلیجان، غلامرضا بیات در ماده یکهزار و 500 از خمین، هاشم یادگاری در ماده 100 متر و پرش طول از خمین عناوین برتر این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
 
نفرات برتر این دوره با نظر کمیته فنی استان 24 و 25 فروردین ماه جاری به مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور راه پیدا می کنند.
 
مکان برگزاری این رقابت ها هنوز اعلام نشده است.
یکهزار و 500 ورزشکار در رشته دو و میدانی در استان مرکزی فعالیت دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار