خبرهای داغ:
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: دومین مرحله فرآیند انتخاباتی مجمع اصولگرایان در روز جمعه ۱۸ فروردین ماه ۹۶ با دو دستور کار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

به گزارش بسیج نیوز؛ حجت‌الاسلام علیرضا باطنی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در جریان فرآیند انتخاباتی اصولگرایان اصفهان برای شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده بود که چنانچه برخی از افرادی که از مجمع در مرحله دو برابر ظرفیت رأی گرفتند ثبت نام نکنند، مرحله‌ تکمیلی نیز اجرا شود تا افراد پیشنهادی که از قلم افتاده بودند نیز به لیست اضافه شوند.

وی افزود: پیش‌بینی اجرای مرحله دوم در ادامه فرآیندی انجام شده بود که از چندین ماه گذشته آغاز گشته است.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان در ادامه با بیان اینکه همچنین بررسی نهایی وضعیت افرادی که در مرحله نخست حضور داشتند نیز به جهت سرعت عمل و حجم بالای کار نیز باقی مانده است، تصریح کرد: جلسه مجمع اصولگرایان در روز جمعه 18 فروردین ماه 96 با 2 دستور کار برگزار خواهد شد که دستور کار نخست آن اجرای مرحله دوم فرآیند انتخاباتی شورای شهر اصفهان است و دستور کار دوم آن در مورد انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان است.

وی عنوان داشت: برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی طوری برنامه‌ریزی شده که افراد تا 3 برابر ظرفیت در مجمع انتخاب خواهند شد؛ این افراد از چهره‌های ارزشی و انقلابی شهر اصفهان هستند.

باطنی با اشاره به ارسال فرم درخواست رزومه برای افراد منتخب، خاطرنشان کرد: در فرصتی که در مجمع به آنان اختصاص داده می‌شود، برنامه‌ها و نقطه‌نظرات خود را بیان خواهند کرد.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان اذعان داشت: هر دو فرآیند چهره‌های شاخص اصولگرا و انقلابی مورد اقبال قرار گرفته است و به مجمع ارائه خواهد شد.

وی تأکید کرد: طبیعی است که عده‌ای در عین شایستگی در لیست قرار نگیرند که این موضوع به هیچ عنوان از ارزش این افراد نمی‌کاهد و امیدوارم که بتوانیم از توانمندی و شایستگی آنان در سنگر و عرصه‌های دیگر استفاده کنیم.

باطنی اصفهان را شهر نخبه‌ها دانست و گفت: چهره‌های فرهیخته این شهر همواره در مسؤولیت‌های ملی و استانی منشأ تحول و خدمات ارزنده بوده‌اند.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه ظرف مجمع همه سلایق و گروه‌های سیاسی اصولگرا و نیروهای انقلابی اصفهان را در بر گرفته و افراد این مجمع از میان چهره‌های شاخص، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی شهر هستند، وحدت و همدلی میان این نیروها ضروری است.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با تأکید بر ضرورت وحدت در ارائه لیست واحد یادآور شد: از این رو فرصتی برای پرداختن به تهیه و ارائه لیستی جداگانه وجود ندارد.

باطنی در پایان اضافه کرد: بدون تردید کلان‌شهری مانند اصفهان نیازمند شورای شهری انقلابی، کارآمد، با انگیزه، هماهنگ، کلان‌نگر، دارای سوابق و تجربیات موفق است و این مورد انتظار همگان است که باید برای تحقق آن تلاشی مضاعف کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار