خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

ماه رجب حاوی ارزشهایی معنوی و فواید ملکوتی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: ماه رجب، زمینه‌ای مناسب برای نزدیک شدن به خداوند و زدودن زنگار گناه از جان و دل است.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۰۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در جلسه عقیدتی سیاسی پایوران با بیان اهمیت و جایگاه ماه رجب گفت: ماه رجب، زمینه‌ای مناسب برای نزدیک شدن به خداوند و زدودن زنگار گناه از جان و دل است و فرا رسیدن این ماه، نعمت‌بزرگی است که باید از آن بهره فراوان ببریم و نگذاریم شبها و روزهایش، با غفلت‌سپری شود .

حجت الاسلام تقی خدایی فام با بیان اینکه ماه رجب، ماه آمادگی برای حضور در مهمانی خداوند است و برنامه‌های پیشنهادی اسلام در این ماه، همه از نوعی تمرین و یافتن آمادگی حکایت دارندافزود: تأکید بزرگان دینی بر گرفتن روزه در این ماه و ذکر پاداش‌های بسیار برای روزه‌داری در ماه رجب، برای تشویق مسلمانان برای کسب آمادگیِ بار یافتن به ضیافت الهی، مؤید این مطلب است.

وی تقوا را بهترین پوشش معنوی دانست و گفت: اگر انسان خود را به تقوا و خویشتن داری عادت دهد، همواره در زندگی معنوی و مادی خود موفق خواهد بود، و اگر در یك جامعه تمام افراد به این خصیصه الهی و اخلاقی مجهز باشند، بسیاری از مشكلات اجتماع آنها حل گشته و جامعه ای ایده آل و آرمانی ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام خدایی فام ضمن برشمردن اهميت بعضي از روزها و ليالي ايام سال، مناسبتهاي ماه رجب را فرصتي بي نظير جهت تزکيه اخلاقي و روحي برشمرد و خواستار حضور منظم پایوران در برنامه هاي عقیدتی سیاسی و معنوي شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار