خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو: بی‌شک اقتصاد مقاومتی تنها با اشتغال تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۹۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان است، اظهار کرد: مردم و مسئولین باید دست در دست هم دهند تا از واردات جلوگیری کرده تا تولید داخلی سرعت گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: انتخاب شعار سال 96 به این نام بیانگر آن است که اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تحقق نیافته است و باید تلاش زیادی در این عرصه صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان ماکو با اشاره به اعمال خاصه ماه رجب گفت: ذکر استغفار نه تنها مختص این ماه است بلکه باید این ذکر به عنوان یک عادت نیک در زبان مسلمانان خدایی باشد.

وی ادامه داد: استغفار نه تنها در زبان بلکه باید در عمل نیز اعمال شود تا مسیری روشن به سوی حقیقت الهی بگشاید.

رنجبری در ادامه با اشاره به انتخابات مهم پیش رو گفت: دومین حاکم عالی کشور بعد از مقام معظم رهبری ریاست جمهوری است و این به جدیت موضوع می افزاید.

وی افزود: متاسفانه هم اینک، حاشیه سازی و وعده‌های دروغی و پوچ در فضای مجازی به گسترده‌گی دیده شده و مردم باید آگاه باشند و با چشمی بیدار این قضیه را دنبال کنند تا انتخابی شایسته برگزینند.

رنجبری در بخشی از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایام اعتکاف گفت: ایام اعتکاف جز روزهایی است که انسان فرصت خودسازی و بازگشت به سوی خدا را می‌یابد

وی افزود: باید مردم مومن سعی کنند در این برنامه‌ها و مراسمات شرکت کنند زیرا این نوع از خودسازی زمینه را برای نزدیک شدن به حب الهی فراهم می‌سازد.

ارسال نظرات