خبرهای داغ:
نادر قاضی‌پور:

بی‌کفایتی ستاد احیای دریاچه ارومیه/ارتفاع آب دریاچه ‌‌۲ سانتی‌متر پایین آمد‌

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بر خلاف اعلام مسئولان محلی ستاد احیا دریاچه ارومیه ارتفاع آب این دریاچه در یک سال احیر ۲ سانتی‌متر پایین‌تر آمده و افزایشی نداشته است.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۹۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور با اشاره به ستاد احیای دریاچه ارومیه و برنامه‌های ستاد اظهار کرد: ارتفاع آب دریاچه در سال 96 نسبت به سال قبل 2 سانتی‌متر کاهش یافته ‌که این مقدار برای سال 95 مقدار 1270/78 متر بوده است و امسال سطح آب دریاچه ارومیه 1270/76 متر گزارش شده ‌که نشان از بی‌کفایتی ستاد احیای دریاچه ارومیه دارد.

قاضی پور خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار چاه آب پلمپ شده‌اند که تمامی این تصمیم‌ها به واسطه ستاد احیا دریاچه ارومیه انجام پذیرفته است که به کشاورزی، دامداری و دام‌پروری استان آسیب وارد می‌کند و در نهایت سبب کاهش رشد و شکوفایی استان و در نهایت مانع پیشرفت شهرستان ارومیه می‌شود بنابراین باید دولت برای این مشکلات تدبیری بیندیشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماجرای پلمپ چاه‌های آب بسیاری از کارخانه‌ها با مشکل دریافت حق آبه مواجه هستند و از تبعات این کار فرار سرمایه گذار از استان و رکود صنعت در استان آذربایجان غربی است که روزبه‌روز گریبانگیر استان شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار