خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اتکا به اراده ملت برای مقابله با جنگ تمام‌عیار دشمنان غربی ضرورت اساسی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه روانسر اظهار داشت: اتکا به اراده ملت برای مقابله با جنگ تمام‌عیار دشمنان غربی ضرورت اساسی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به‌‌دنبال سوق دادن مملکت به‌‌سوی فرهنگ غربی و از بین بردن اتحاد ملت ایران هستند، گفت: اعمال تحریم‌ها راهکار اصلی دشمنان برای پاشاندن تخم نفاق و اختلاف میان مردم کشور ایران است.

ریحانی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: اکنون موضوع اقتصاد و اشتغال یکی از مسائل اساسی است که باید مورد توجه همه مسئولان مربوطه قرار گیرد و باید تحول اساسی در وضعیت اقتصادی کشور انجام شود.

وی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت علم کنار تولید و اشتغال افزود: تا زمانی که علم را در زمینه تولید به‌کار بگیریم می‌توانیم موفق باشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با ابراز اینکه اقتدار و قدرت ملی بر بستر اراده مردم شکل گرفته است، گفت: مسئولان باید به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند و اتحاد، همفکری و در صحنه بودن مردم عامل عزت و سربلندی ما است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ علی اصغر الله‌دانه مراسم معارفه محمد رضا الفتی فرمانده جدید سپاه ناحیه روانسر برگزار شد.

ارسال نظرات