خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبر معظم انقلاب، گسترش روح معنویت و خدا محوری در جهان است.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیچ از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با بیان این که جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان جهان و مدافع ‌محرومان عالم است، افزود: نظام اسلامی تنها کشوری است که مقابل استکبار ایستادگی می کند.
وی گفت: ایران اسلامی در عراق و سوریه با گروه تروریستی و تفکیری داعش و تمامی حامیان آن مبارزه می کند تا دین خدا حفظ شود.
وی در ادامه با اشاره به اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس، اضافه کرد: این شخص کافر در حالی نظام دینی ما را عامل جنگ در منطقه معرفی کرد که خود این کشور به عنوان پیر استعمار پیشینه برده داری و نژاد پرستی دارد.
وی اظهارداشت: انگلیس ملعون داعش را خلق کرد و به این کافران تروریست سلاح شیمیایی می دهد و این پیر استعمار خود عامل مهمی در منطقه خاورمیانه است.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: اسرائیل برادر انگلیس و عامل جنایت در منطقه، عامل پرورش تروریست و چپاول ثروت ملی عربستان است.
حجت الاسلام ملکی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم باید با در نظر گرفتن ملاک ها و معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، فرد شایسته ای را انتخاب کنند که تمام هدف آن توسعه و سربلندی نظام اسلامی باشد.
وی با تبریک بیستم فروردین روز فناوری هسته ای به مردم ایران اسلامی، بیان کرد: دستیابی به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای حاصل تلاش و مجاهدت های دانشمندان جوان کشورمان است.
وی در ادامه با اشاره به آغاز ایام البیض و اعتکاف و تبریک ولادت حضرت علی (ع)، از مردم دیندار دعوت کرد در این سنت حسنه که موجب خودسازی و تهذیب می شود شرکت کنند.
ارسال نظرات