خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر:

قوم گرایی در انتخابات باید کنار گذاشته شود

امام جمعه روانسر گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اصلح ترین افراد باید توسط مردم انتخاب شوند و موضوعات مربوط به قوم گرایی و تعصبات عشیره ای باید کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۸۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در آستانه 2 انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز قرار داریم که در این روزها وظیفه ما در انتخاب کاندیداهای اصلح و وظیفه شناس بسیار حساس و کلیدی است.
وی تصریح کرد: آحاد مردم باید برحسب وظیفه و شناخت کامل در 2 انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت جدی داشته باشند.
امام جمعه روانسر ادامه داد: علما و روحانیون در تولید علم، دانش و معرفت نقش اصلی را ایفا می کنند و این امر موجب می شود که جامعه به علما و روحانیون توجه ویژه ای داشته باشند.
ماموستا غفوری ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه بسیج در شهرستان روانسر افزود: خدمات و تلاش های همه جانبه مجموعه بسیج به ویژه در توجه به روحانیون و اقشار کم درآمد و مستمندان قابل قدردانی است.
وی اضافه کرد: در دین اسلام بر حفظ تندرستی و بسیاری از نکات بهداشتی که نقش بسزایی در سلامت انسان دارند تاکید فراوانی شده وعمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی است.
خطیب جمعه روانسر به تفسیر سوره مبارکه توحید پرداخت و ادامه داد: این سوره از ارزشمندترین سوره های قرآن است که به قرائت و ارتباط با آن بسیار سفارش شده و فضیلت های بیشماری دارد.
خطیب جمعه روانسر بیان داشت: خداشناسی و توحید کامل اساسی ترین موضوعاتی هستند که در سوره توحید به آنها اشاره شده است.
ماموستا ملاعبدالله غفوری بر پرداخت زکات در جامعه تاکید و اظهار داشت: دین اسلام برای تامین نیازهای فقرا و توازن اجتماعی، زکات را بر همه مسلمانان واجب کرده و پرداخت زکات موجب برکت و فزونی مال می شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات