خبرهای داغ:
معاون اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از 20 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی 96، 160 هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای استان در قالب کاروان های راهیان نور و مردمی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: در این مدت سه هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور و خودرو های شخصی اعزام شدند.
وی در ادامه بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 50 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان های راهیان نور به زائران استان برای سفر به مناطق عملیاتی جنوب خدمت رسانی کرده اند.
یوسفی راد، هدف از اعزام کاروان های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی را تجدید پیمان و بیعت با شهدا، امام و مقام عظمای ولایت دانست و گفت: انتقال و نشر آموزه های هشت سال دفاع مقدس مانند مقاومت، ایثار و ایستادگی به نسلی که آن دوران را ندیده اند از دیگر اهداف این اعزام ها است.
معاون اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی خادمان کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان ها برای استقبال و پذیرای از زائران و بازدیدکنندگان حضور ثابتی داشته اند، گفت: حضور راویان برای تشریح عملیات ها، برگزاری ایستگاه های صلواتی و فضاسازی مناسب یادمان ها و مناطق عملیاتی از دیگر خدمات خادمان کاروان های راهیان نور در این مناطق بوده است.
ارسال نظرات