امام جمعه اشکذر:

مسئولان باید در زمینه تولید و اشتغال جدیت بیشتری داشته باشند

امام جمعه اشکذر ضمن اشاره به نامگذاری سال به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری افزود: دو مقوله تولید و اشتغال از اهمیت زیادی برخوردارست که مسوولان نظام باید در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۷۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت السلام محمد رضا طالبیان در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر اظهارداشت: کارگزاران نظام ضمن حضور پر شور خود در انتخابات ، باید مردم را برای حضور در این حماسه ملی سرنوشت ساز تشویق نمایند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای رای و نظر مردم اهمیت زیادی قائل است گفت:کارگزاران نظام باید حافظ ، امانت دار و تابع رای مردم باشند.
فرماندار اشکذر با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت در حوزه سیاست برگزاری انتخابات با شکوه و سالم است خاطر نشان کرد: کارگزاران دولت با امین و امانت دارمردم در بحث انتخابات باشند.
وی تعداد ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا در این شهرستان را ۲۹۰ نفر عنوان کرد و افزود: که از این مجموع ۳۲ نفر از ثبت نام گنندکان مربوط به حوزه شهری و ۲۵۸ نفر مربوط به حوزه روستایی است .
محمد علی شاه حسینی با اشاره به این‌که ۱۱ نفر از ثبت‌نام کنندگان در این دوره زن و ۲۷۹ نفر مرد هستند تصریح کرد: ۹۱ نفر از افراد ثبت‌نام کننده در شورای اسلامی قبلاً سابقه عضویت داشته‌اند و ۱۹۹ نفر دیگر فاقد سابقه قبلی هستند.
وی ضمن تشکر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشکذر در راستای ارائه خدمت به مسافران نوروزی اظهار داشت: شهرستان اشکذر در زمینه اسکان نوروزی بعد از شهرستان یزد رتبه دوم استان و نیز در زمینه خدمات انتظامی و امنیتی در این ایام مقام اول استان را کسب نموده است.

ارسال نظرات