نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حضور گسترده و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظایف مردم در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: تبلیغاتی که در راستای انتخابات صورت می‌گیرد باید تبلیغاتی سالم باشد تا شأن و شخصیت کسی زیر سوال نرود.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۳۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلای بیت‌المقدس این کلانشهر برگزار شد با اشاره به فضیلت ماه‌های رجب، رمضان و شعبان گفت: خداوند این ماه‌های باارزش را در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا از آن استفاده کرده و روح و جسم خود را در آن صیقل داده و پرورش پیدا کنند.

وی افزود: نتیجه ایمان و عمل صالح بهشت برین است. خداوند راه را برای ما انسان‌ها قرار داده است این ما هستیم که باید راه درست را انتخاب و به رستگاری برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ایام اعتکاف گفت: خوشبختانه مراسم معنوی اعتکاف در 200 مسجد از استان برگزار می‌گردد که امیدواریم این سه روز باارزش هم از نظر معنوی و هم از نظر خوراک و تغدیه به نحو احسنت برگزار گردد.

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران بیافزایند

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ادامه داد: امیدواریم که همه مردم در روز 29 اردیبهشت در انتخابات شرکت کنند و بار دیگر مُهر زرینی در شناسنامه ایران اسلامی نشانده و به دشمنان وحدت و انسجام خود را نشان دهند.

وی افزود: باتوجه به این تهدیدها و دسیسه‌ها و دشمنی‌هایی که از طرف آمریکا و دست نشانده‌های آن در منطقه انجام می‌شود، حضور پر شور مردم در انتخابات می تواند مشت محکمی بر دهان دشمن باشد.

ملت ایران در برابر هرگونه توطئه و ترفند دشمنان با وفاداری به امام و رهبری ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکا کور خوانده است که می‌تواند با تهدید و تبلیغات سوء ملت ایران را زیر سوال ببرد. آنها نمی‌دانند که ایران، مردمی ولايت‌مداری و وفادار به امام و رهبری و شهدا دارد که تا آخر در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به وظایف کاندیداها در قبال مردم اشاره کرد و گفت: وقتی مردم به پای صندوق رأی حضور پیدا می‌کنند از مسئولین نیز انتظاراتی دارند که آنان باید پاسخگو باشند.

مسئولین با احیاء واحدهای تولیدی در راستای رفع مشکلات گام بردارند

وی ادامه داد: انتظار مردم از مسئولین این است که واحدهای نیمه کار را احیا کنند و ضمن تقویت تولید در بحث اشتغال استفاده از نیروهای بومی و... را مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه تبلیغات خردمندانه داشته باشیم، گفت: تبلیغاتی که در راستای انتخابات صورت می‌گیرد تبلیغات سالم باشد تا شأن و شخصیت کسی زیر سوال نرود نباید تبلیغات پوپولیستی باشد.

وی افزود: اگر به فکر پیشرفت و آبادانی کشور هستیم باید همه مسئولان و دستگاه‌ها در راستای وظایف و مسئولیت خودشان حرکت کنند و گام عملی بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز فناوری هسته‌ای گفت: امیدواریم که با تلاش و همت مسئولین شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه هسته‌ای و تحقیقاتی باشیم. و هم چنین با تلاش بیشتر مسئولان طرح‌ها و تحقیقات هسته‌ای با قوت بیشتری دنبال شود.

وی به جنایت آمریکا در سوریه اشاره کرد و افزود: متاسفانه با اجنبی‌های بیگانه‌ای در جهان روبه رو هستیم که باید در برابر آنها بایستیم و بهانه دستشان ندهیم. امیدواریم که با عنایت خداوند مردم سوریه از دست رژیم آمریکا و دست نشانده‌های آن رها شوند.

لزوم اجرای برنامه مدون برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به زلزله اخیر مشهد اشاره کرد و گفت: دولت باید در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی داشته باشد و خانه‌های خشتی و فرسوده را ترمیم کند تا با یک زلزله آسیب نبیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات