خبرهای داغ:
مسئول بزرگداشت مراسم روز ارتش همدان با اشاره به برگزاری رژه روز ارتش در 29 فروردین‌ماه گفت: مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی 21 فروردین‌ماه در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۲۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدداوود هادئی در ستاد هماهنگی روز ارتش شهرستان همدان از برگزاری مراسم رژه روز ارتش در روز 29 فروردین‌ماه در همدان خبر داد و اظهار داشت: از 25 فروردین‌ماه با استقرار دو کانکس در میدان آرامگاه باباطاهر همدان فعالیت خود را برای برگزاری رژه روز ارتش آغاز خواهیم کرد،

افزود: برای این دو کانکس نیازمند انتقال برق هستیم تا شاهد قطعی برق نباشیم چرا که برای صوت و پوشش زنده آن از سوی صداوسیما نیازمند برق بدون قطعی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مخابرات نیز باید دو خط تلفن به مجموعه واگذار کند، افزود: آمبولانس هم باید در محل حضور داشته باشد و بیمارستان‌های بعثت و 557 اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به درخواست از شهرداری همدان گفت: برای تعویض پرچم‌ها، رنگ‌آمیزی ستون، خط‌کشی و پاکسازی محوطه آرامگاه باباطاهر اقدام لازم انجام شود.

هادئی با اشاره به اینکه اتوبوسرانی هم برای انتقال نیروهای نظامی 15 تا 20 دستگاه اتوبوس اختصاص دهد، از محدودیت حضور خبرنگاران در روز ارتش خبر داد و یادآور شد: این محدودیت برای جلوگیری از وقوع حادثه است و خبرنگاران باید قبل از حضور با واحد عقیدتی هماهنگی کرده تا برای آنها کارت صادر شود.

وی اظهار کرد: قبل از برگزاری رژه روز ارتش در 29 فروردین‌ماه، مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی 21 فروردین‌ماه در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.

*توجه به مسائل اقتصادی منجر به امنیت مردم خواهد شد

سرهنگ زنگنه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: برای روز 29 فروردین‌‌ماه محدودیت ترافیکی 100 درصدی برای میدان آرامگاه باباطاهر خواهیم داشت که از 6:30 صبح آغاز می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان نیز گفت: توجه به مسائل اقتصادی منجر به امنیت مردم خواهد شد.

علی‌اصغر ناظری‌پور در ستاد هماهنگی روز ارتش شهرستان همدان، ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شعار امسال باعث ثبات و همگرایی بیشتر در جامعه خواهد شد.

وی عنوان کرد: این روزها شاهد تهدید و ناامنی در کشورهای همجوار هستیم در حالیکه در ایران از امنیت خوبی برخورداریم.

ناظری‌پور در ادامه تصریح کرد: نیروهای نظامی و مسلح همچون ارتش و سپاه برای تضمین و بقای انقلاب اسلامی زحمت زیادی کشیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات