معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۵۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیرش رضایی امروز در جلسه هماهنگی مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ یک جزء و حفظ 10 جزء، حفظ احادیث موضوعی و حفظ آیات موضوعی برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: گروه سنی برادران و خواهران بین 15 تا 29 سال از مخاطبان شرکت در این مسابقات هستند .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان هدف از برگزاری این مسابقات را جذب، هدایت و آشنا کردن نسل جوان بویژه ورزشکاران با فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در سه گروه ورزشکاران و قهرمانان، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان به تفکیک خواهران و برادران و درگروه‌های متفاوت به رقابت خواهند پرداخت .

وی بیان کرد: ورزشکاران و جوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاع از منابع مسابقات به ادارات ورزش و جوانان شهرستان محل زندگی خود و یا به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و یا به سایت www.Tartil.ir مراجعه کنند.

رضایی یادآور شد: سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود .

وی در پایان تصریح کرد: این مسابقات طی روزهای 27 و 28 فروردین ماه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و برندگان آن به مرحله کشوری راه می‌یابند.

ارسال نظرات