کد خبر: ۸۸۴۳۹۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ارائه گزارشی از عملکرد نهاد مقدس بسیج در رابطه با شعار سال جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان استان کهگیلویه وبویراحمدبا امام جمعه مرکز استان دیدار کردند.
 
در این دیدار که سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، حجت الاسلام حسینی صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح،مثنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد و جمعی از فرماندهان این یگان انقلابی حضور داشتند، گزارش عملکردی ازنقش بارز سپاه و بسیج در تحقق شعار و مولفه های اقتصاد مقاومتی، نقش بسیج در محرومیت زادایی و همچین نقش این نهاد انقلابی در ایجاد اردوهای جهادی ارائه شد.

امام جمعه شهر یاسوج نیز با تبریک سال نو به سبزپوشان سپاه پاسداران با تشکر از زحمات شبانه روزی این یگان انقلابی در حراست از مرزها و ایجاد توسعه اقتصادی و عمل فرا دادن به مولفه های شعار های انقلاب از سوی این نهاد به لزوم و پیشبرد مولفه های شعار های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد.

آیت الله سید علی اصغر حسینی به نامگذاری سال جدید از سوی مقاوم معظم رهبری و نگاه ویژه رهبر انقلاب به لزوم توسعه اقتصاد مقاومتی و راهبر تولید و اشتغال در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از راههای که می تواند انقلاب اسلامی را کشوری مستحکم تر از همیشه در منطقه و جهان بکند همین توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

وی  در ادامه نیز به برکات ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب یکی از بهترین و باشکوهترین ماههای پر برکت و پرفیض خداوند منان است که یک روز روزه گرفتن در این روز ثواب و برکات اخروی زیادی را به بنده اعطاء خواهد کرد.

ارسال نظرات