بیش از 21هزار نفر در اورژانس بیمارستان و مراکز جامع خدمات سلامت شهرستان کهگیلویه ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۲۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با اشاره به ویزیت 11 هزار و 384 بیمار در مراکز چهارده گانه خدمات جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان گفت: از29 اسفند 95 تا 13 فروردین ماه امسال 10 هزار و 114 بیمار در اورژانس خاتم الانبیاء بیمارستان امام خمینی دهدشت پذیرش یا به صورت بستری موقت تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند و یا برای دریافت خدمات بیشتر و مراقبت طولانی تر به بخش های بیمارستان منتقل شدند.
دکتر کورش داوری افزود:به منظور رفاه حال بیماران دارای دفترچه بیمه سلامت روستایی مرکز معین خدمات سلامت در این ایام به اورژانس بیمارستان انتقال یافت.
وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه 95 تا 13 فروردین 96 تعداد 203 مورد ماموریت اورژانس 115 انجام شد ادامه داد: از این تعداد 45 مورد تصادفی و بقیه سایر موارد بودند که خوشبختانه مورد فوتی در صحنه تصادف نبوده است.
دکتر داوری به برپایی چادر سلامت در طول ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در مدت برپایی این چادر 341 مورد مراجعه کننده داشتیم که از این تعداد 65 مورد قلبی و یک مورد تنفسی و بقیه سایر موارد بودند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در پایان به زحمات کارشناسان بهداشت محیط شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی که از اول اسفند ماه 95شروع شد و تا پایان 15 فروردین ماه سالجاری ادامه داشت بیش از 6 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از مراکز عرضه در حوزه شهرستان کهگیلویه جمع آوری شد که به زودی و با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی معدوم خواهند شد.
ارسال نظرات