استاندار زنجان:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی وظیفه تمامی ارکان نظام است

تلاش در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال و تولید تکلیف و وظیفه تمامی ارکان نظام است نه فقط قوه مجریه و دولت.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه تلاش در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال و تولید تکلیف تمامی ارکان نظام است، گفت: هر مدیر و دستگاهي که در افزایش تولید و اشتغال کوتاهی کند، یا پیام رهبري را دریافت نکرده و یا کم‌کاری می کند

اسداله درویش امیری افزود: هر مدیر یا دستگاهی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند چنانچه در افزایش تولید و ایجاد اشتغال کوتاهی کند، یا پیام مقام معظم رهبری را دریافت نکرده و یا کم‌کاری می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال و تولید تکلیف و وظیفه تمامی ارکان نظام است نه فقط قوه مجریه و دولت.

استاندار زنجان تصریح کرد:همه مدیران و مسئولین بخش های مختلف متناسب با نوع فعالیت، موقعیت سازمانی و میزان سهمی که در اداره کشور دارند، باید در اجرای رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری مشارکت موثر داشته و وارد میدان شوند و به دولت در تحقق افزایش تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند.

اسداله درویش امیری افزود: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی متولی، نسبت به تامین امنیت و آرامش اجتماعی که زمینه توسعه سرمایه گذاری را فراهم می سازد، اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: تمامی اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان باید با انگیزه و رغبت بالا حضور موثری در جلسات داشته باشند و بر اجرای طرح هایی که منجر به افزایش تولید و اشتغال می شود، پافشاری کنند و موانع پیش روی خود و سایر دستگاه‌های متولی را بردارند.

اسداله درویش امیری با اشاره در جلسات آتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به اظهار داشت: در جلسات آتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان باید گزارش پیشرفت فعالیت ها در هر سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات ارائه گردد و در هر جلسه دو دستگاه اجرایی، گزارشی از اجرای بُرش استانی پروژه های مصوب حوزه خود را ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با مشارکت همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی در استان، شاهد تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری، افزایش تولید و رفع معضل بیکاری باشیم.

استاندار زنجان در ایان خار نشان ساخت:بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید تمامی اقدامات و دستاوردهای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم رسانده شود و مردم بدانند خروجی تلاش های انجام گرفته چه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار