شهرستان "ری" در سال 96 شکوفا می شود؛

قریب 8 میلیارد ریال برای بهداشت و درمان ری اختصاص یافت

خبرگزاری بسیج: شهرستان ری، سال 96 در حوزه های مختلف بویژه در بخش امکانات درمانی و بهداشتی شکوفا و متحول می شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' گفت: اقدامات عمرانی گسترده و مناسبی برای رفاه حال مردم این شهرستان در بخش درمان، آب شرب و راه روستایی انجام شده است که عملیات اجرایی انتقال آب آشامیدنی به باقرشهر در پایان سال 95 خاتمه یافت و تا پایان فروردین مورده بهره برداری قرار می گیرد که این آب هم از لحاظ کیفی و هم کمی بهبود مناسبی پیدا می کند.

اختصاص 7900 میلیارد ریال برای بهداشت و درمان ری

جمالی پور با بیان اینکه تعدادی از طرح های بهداشتی و درمانی که در سال 95 پایان یافت در سالجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و سطح بهداشت و درمان این شهرستان ارتقا می یابد، افزود: در سفر دکتر روحانی به شهرستان ری 7 هزار و 900 میلیارد ریال برای بهداشت و درمان ری اختصاص یافت و این اعتبارات به دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران ابلاغ شده و در پی آن، طرح توسعه و اصلاح بیمارستان فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر تکمیل می شود.

اصلاح نام شورای شهر تهران  

معاون استاندار تهران گفت: پس از پیگیری های فراوان نام شورای شهر تهران به نام شورای شهر تهران، ری و تجریش اصلاح شد ضمن اینکه حوزه تقسیماتی شهرستان ری پیگیری و احصا شد و از طرفی اصلاح وضعیت انتظامی شهرستان ری همچنان در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کنترل تورم از جمله وعده های مهم دولت یازدهم بود افزود: در ماه های پایانی فعالیت دولت یازدهم شاهد هستیم که تورم یک رقمی شد و رشد اقتصادی نسبتا خوبی نصیب کشور شد که در شتاب رونق اقتصادی و توسعه کشور موثر است.

منشور حقوق شهروندی

جمالی پور با بیان اینکه در دولت دکتر روحانی منشور حقوق شهروندی منتشر شد افزود: این منشور نقش مهمی در جاری شدن حقوق مردم در بخش های مختلف جامعه دارد و همه باید در سال 96 برای به ثمر رسیدن این حقوق تلاش کنند.

وی گفت: دولت یازدهم در سیاست خارجی کشور تحولی جدی ایجاد کرد چرا که در آن با چالش های جدی مواجه شده بودیم و دشمن علیه ما متحد شده و همه ظرفیت های بین المللی بر علیه مردم به کار گرفته شده بود.

فرماندار ری در ادامه افزود: با تدبیر دولت فضای بین المللی روز به روز به نفع جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد که ثمرات آن از جمله ورود هواپیماها به کشور و رفع موانع در کشتیرانی و داد و ستد در کشور نمودار شد و سال جاری با شدت بیشتری ادامه می یابد.

ارسال نظرات