خبرهای داغ:
رئیس اداره دامپزشکی مراغه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون دام های سنگین این شهرستان علیه تب برفکی گفت: در این طرح پیشگیری، 18 هزار و 420 راس دام سنگین بر علیه این بیماری واکسینه شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی پاشائی افزود: طرح واکسیناسیون تب برفکی از اوایل بهمن ماه سال 95 آغاز و تا اوایل فروردین سال جاری ادامه داشت.

وی ادامه داد: در این طرح انواع گاو، گوساله و گاومیش در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان در برابر این بیماری واکسینه شدند .

پاشائی اضافه کرد: این طرح با تلاش شبانه رو

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در دیداری که با آقای چیت‌چیانو معاون توانیر این مجموعه داشتیم، مقرر شد، سیستم‌های روشنایی هسته مرکزی تبریز، در شش ماه آتیبا جایگزینی انواع لامپ‌های LED نوسازی شود.
وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد بخشی از سیستم هوایی برق در محدوده تاریخی و گردشگری مرکز شهر، در یک برنامه مشخص، در قالب شبکه زیرزمینی اجرا شود که این امر نقش موثری در افزایش ایمنی، کیفیت بصری شهر و تقویت خدمات برق در این محدوده مهم خواهد داشت.
شهردار تبریز اظهار داشت: وزارت نیرو متعهد شده در مورد محورهای مورد توافق، با ۵۰ میلیارد تومان هزینه‌گذاری، نقش لازم را در تقویت زیرساخت‌های تبریز ۲۰۱۸ ایفا کند و در مقابل، شهرداری تبریز نیز تسهیلات، تخفیفات و شرایط لازم را در ارتباط با زیرمجموعه‌های این وزارتخانه، ایفا خواهد کرد.
نجفی، با بیان این‌که مدیریت هماهنگ شهری، ضرورت مهم اداره شهر است، خاطرنشان کرد: اختیارات قانونی شهرداری، نمی‌تواند تمام جنبه‌های زیبایی و خدماتی شهر را پوشش دهد، از این روبا توجه به وظایف گسترده مجموعه‌های خدماتی در سطح شهر، تلاش داریم تا با پیگیری‌ها و ارتباطات مختلف، فضای کلی شهر را مهیای میزبانی «تبریز ۲۰۱۸» کنیم.

زی کارشناسان و همکاران بخش دولتی و خصوصی و نیز با همکاری دهیاران در بیش از 100 واحد اپیدمیولوژیک دامی این شهرستان اجرا شده است.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری های دامی گفت: اجرای طرح های واکیسناسیون دام های سبک و سنگین در راستای ارتقای سطح سلامت دام ها و نیز افزایش بهره وری آنها به صورت دوره ای و با همکاری و مشارکت دهیاری ها در روستاهای این شهرستان انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها