خبرهای داغ:
شهردار تبریز با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر نیرو، از نوسازی سیستم‌های روشنایی در هسته مرکزی شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در دیداری که با آقای چیت‌چیانو معاون توانیر این مجموعه داشتیم، مقرر شد، سیستم‌های روشنایی هسته مرکزی تبریز، در شش ماه آتیبا جایگزینی انواع لامپ‌های LED نوسازی شود.
وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد بخشی از سیستم هوایی برق در محدوده تاریخی و گردشگری مرکز شهر، در یک برنامه مشخص، در قالب شبکه زیرزمینی اجرا شود که این امر نقش موثری در افزایش ایمنی، کیفیت بصری شهر و تقویت خدمات برق در این محدوده مهم خواهد داشت.
شهردار تبریز اظهار داشت: وزارت نیرو متعهد شده در مورد محورهای مورد توافق، با ۵۰ میلیارد تومان هزینه‌گذاری، نقش لازم را در تقویت زیرساخت‌های تبریز ۲۰۱۸ ایفا کند و در مقابل، شهرداری تبریز نیز تسهیلات، تخفیفات و شرایط لازم را در ارتباط با زیرمجموعه‌های این وزارتخانه، ایفا خواهد کرد.
نجفی، با بیان این‌که مدیریت هماهنگ شهری، ضرورت مهم اداره شهر است، خاطرنشان کرد: اختیارات قانونی شهرداری، نمی‌تواند تمام جنبه‌های زیبایی و خدماتی شهر را پوشش دهد، از این روبا توجه به وظایف گسترده مجموعه‌های خدماتی در سطح شهر، تلاش داریم تا با پیگیری‌ها و ارتباطات مختلف، فضای کلی شهر را مهیای میزبانی «تبریز ۲۰۱۸» کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها