ناصر محمدی، مدرس عکاسی و عضو خانه هنرمندان زنجان، به عنوان یکی از داوران جشنواره عکس تورنتو انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۴۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،جشنواره عکس تیرگان، یکی از جشنواره‌های معتبر در عرصه بین‌المللی است که تاکنون عکاسان بنام ایرانی و خارجی موفق به کسب رتبه در این رویداد بزرگ شده‌اند.

جشنواره تیرگان بزرگترین جشنواره ایرانی جهان و یک برنامه هنری و فرهنگی چهار روزه است که هر دو سال یک بار در تورنتو کانادا برگزار می‌شود. تیرگان پلی در راستای شناساندن فرهنگ و هنر ایران زمین با برگزاری جشنواره چهار روزه در شهر تورنتو می‌باشد که سرآمد همه شهرها در پذیرش گوناگونی فرهنگ‌هاست.

در جشن تیرگان ۲۰۱۱، بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ نفر به مرکز هاربرفرانت تورنتو رفتند.

در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اوت سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۵۰٬۰۰۰ نفر در جشن تیرگان در شهر تورنتو شرکت کردند.

امسال نیز این جشنواره با موضوع نیکی فراخوان خود را اعلام کرده که هیئت داورانی متشکل از عکاسان صاحب نام خارجی و ایرانی در سه مرحله مسئولیت انتخاب و داوری آثار را بر عهده خواهند داشت. در میان این اسامی نام ناصر محمدی مدرس عکاسی زنجانی در بین داوران جشنواره بین‌المللی عکس تیرگان "تورنتو کانادا" دیده می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «تیرگان» تورنتو کانادا، ١١ شب تا هشت ماه می به وقت تورنتو کانادا است.

به برندگان جشنواره عکاسی تیرگان تورنتوی کانادا جوایز نفیسی اهدا می‌شود که امسال نیز به نفر نخست تندیس آرش کمانگیر، لوح تقدیر و ٦٠٠ دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

همچنین به نفر دوم نیز لوح تقدیر و ٥٠٠ دلار جایزه نقدی و نفر سوم لوح تقدیر به همراه ٤٠٠ دلار جایزه نقدی دریافت می‌کند.

طبق فراخوان منتشره به نفر چهارم این جشنواره لوح تقدیر و ٣٠٠ دلار جایزه نقدی و نفر پنجم نیز لوح تقدیر و ٢٠٠ دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات