معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

اسکان بیش ازبیست دو هزار نفر مسافر و زائر در امامزاده های استان زنجان

در تعطیلات نوروز امسال بیست دو هزارمسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده های این استان اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بیش ازبیست دو هزار نفر مسافر و زائر در امامزاده های استان زنجان اسکان یافتند، گفت: این تعداد مسافر در امام زاده های طرح آرامش بهاری و همچنین زائر سراهای این استان مستقر شدند

حجت الاسلام خدابندلو افزود: این میزان در مقایسه با پارسال 15 درصد افزایش یافته است.

وی بیان اینکه این تعداد مسافر به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و بارش باران در امامزاده های استان اسکان یافتند، اظهار داشت: این افراد در 37بقاع متبرکه شاخص این استان اقامت داشتند که در این مکان ها انواع برنامه های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.

خدابندلو بیان اینکه 17 روحانی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری در این استان مشارکت کردند گفت: روحانیون در کنار بقاع متبرکه در قالب طرح خیمه های معرفت است و به مسافران و زائران خدمات ارائه دادند.

وی افزود: در این ایام با برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، رنگ آمیزی و سایر به کودکان و نوجوانان نیز جوایزی داده شد.

استان زنجان بر اساس آخرین آمار ۱٫۰۱۵٫۷۳۴ نفر است که در قطب گردشگری شمال غرب واقع شده و هرساله زائران و گردشگران بی شماری از این خطه گذر می کنند.

ارسال نظرات