کل انصرافی‌های کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز گذشته (چهارشنبه) 244 نفر هستند که 70 نفر کاندیدای شوراهای اسلامی روستا و 174 کاندیدا هم شهری هستند.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۱۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر قمی اویلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت انصراف کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در سطح استان مازندران، اظهار کرد: کل انصرافی‌های کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز گذشته (چهارشنبه) 244 نفر هستند که 70 نفر کاندیدای شوراهای اسلامی روستا و 174 کاندیدا هم شهری هستند.

وی افزود: همه بسترها برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مازندران آماده است و فقط به پیشنهاد وزارت کشور ممکن است انتخابات برخی شوراها به صورت الکترونیکی برگزار شود که با تأئید رئیس ستاد انتخابات کشور و استان انجام می‌شود و این موضوع در زمان مقرر برای مردم اطلاع‌رسانی کامل انجام خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه تمام فرایندهای 23 گانه به صورت کامپیوتری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: همایشی با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات سراسر استان داشتیم و تمام کارکردهای قبل و پیش‌بینی‌های در حین برگزاری و پس از آن مدیریت شده است.

وی با تأکید بر اینکه برگه‌های تعرفه نیز به موقع به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود، تصریح کرد: فرمانداران نیز با جدیت ستادها را شکل دادند و در این‌باره بیش از پنجاه هزار نفر در کل استان مازندران کار برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را با هدایت فرمانداران انجام خواهند داد.

قمی در پایان گفت: برای اخذ آراء در سراسر استان مازندران تعداد 4 هزار و 115 صندوق پیش‌بینی شده است و همه امکانات برای برگزاری انتخابات موفق و باشکوه فراهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها